snesoey Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ikke at jeg beskylder Netshop for å være trege men det er første gang jeg bestiller noe fra dem (ukens tilbud). Da jeg bestilte stod det: Ubekreftet 19.10.2005 For så å bli: Bekreftet 20.10.2005 Og nå: Ubekreftet 24.10.2005 Kunne jo sendt dem en mail, men ser ingen vits i å plage dem med noe noen her muligens allerede vet svaret på. Betyr ikke bekreftet - bekreftet allikevel, eller gikk de tom for varen? Ordren er fortsatt åpen så det er ingen sure miner fra min side. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har fått litt erfaring med at de setter ut ubekreftede datoer på netshop jeg å. Men ikke noe stort problem, sendte bare mail til netshop om når de kom til å få den inn. De sa at grunnen til at den sto som ubekreftet var fordi at de vil få den inn i løpet av uken, men viste ikke sikkert dato... Stemte det, varen kom på fredagen i den uken Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har fått litt erfaring med at de setter ut ubekreftede datoer på netshop jeg å. Mitt spørsmål, som nevt over, dreier seg om ubekreftet - bekreftet - ubekreftet. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ikke at jeg beskylder Netshop for å være trege men det er første gang jeg bestiller noe fra dem (ukens tilbud). Da jeg bestilte stod det: Ubekreftet 19.10.2005 For så å bli: Bekreftet 20.10.2005 Og nå: Ubekreftet 24.10.2005 Kunne jo sendt dem en mail, men ser ingen vits i å plage dem med noe noen her muligens allerede vet svaret på. Betyr ikke bekreftet - bekreftet allikevel, eller gikk de tom for varen? Ordren er fortsatt åpen så det er ingen sure miner fra min side. 5038963[/snapback] Dette betyr som regel at alle varene med den bekreftede leveringsdatoen allerede har blitt solgt/holdt av til kunder, og du da må vente på neste sending (som er ubekreftet). Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Har fått litt erfaring med at de setter ut ubekreftede datoer på netshop jeg å. Mitt spørsmål, som nevt over, dreier seg om ubekreftet - bekreftet - ubekreftet. 5039896[/snapback] Det som kan ha skjedd er jo at den ble bekreftet, de fikk varen på lager, men det var flere som hadde bestilt enn det antallet de fikk inn. Da kan jo du være en av de uheldige som må vente på neste parti. Ellers er det jo en mulighet for at leverandøren har sagt en sikker dato, men at noe har skjedd (f.eks. at partiet ble skadet under transport), og at de derfor ikke kan levere til den datoen de sa var "sikker". Edit: Litt tregt ute ja.. Sånn går det når en summer med andre ting samtidig som en skriver Endret 21. oktober 2005 av e_urkedal Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vel, uansett ska likke Netshop strengt talt belaste kortet før varene er levert til kunde. Det er drfor det finnes chargebak i deres system. Så uansett så har jo kunde rett til å få pengene sine tilbake. Men som sagt før, ubekreftet er ubekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå