Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bare glem 20" skjermen. kjøp 19" NEC, ro ned på minnet, kjøp heller geil value. Kjøp mist 500W strømforsyning. mx 510 er nesten lik som 518, da sparer du. Kjøp heller EPOX sitt SLI kort det holder. Kjøp headsett til 500 og høytalere til maks 2000, da sparer du mer. Se hva du har da. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 og kjøp CPU hos shg.no, de har den 100 kr billigere.. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) kan vel spare en hundrelapp ved å gå for MIST psu. f.eks,, får ikke avtagbare kabler da men .......... får litt mindre på 12 volt railen, og du får ikke sånt kult temp deksel,,,, men har du ikke pæng så har du ikke pæng Endret 7. september 2005 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det er mye han kan sprae på der ja, jeg har sett på lista og sendt han et forslag, det ble litt under 15000(trur jeg) Men som sagt mye han kan spare på Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Noen av dere som tydeligvis har sett på lista som lå i første innlegget. Dette er siste oppdatering av lista mi: http://www.maoga.com/banansplitt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 og kjøp CPU hos shg.no, de har den 100 kr billigere.. Så kommer porto og oppkrav i tillegg, så var plutselig vinninga gått opp i spinninga. Liten vits å kjøpe prosessoren en annen plass når prisforskjellen er så liten. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Ingen som har fått med seg at jeg har oppdatert listen og kjøper flere av produktene hos SHG og vil dermed ikke få no ekstra for den cpu'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå