ptfe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Hjelp! Vet ikke om dette går under nettverk, men jeg for ikke bt til å funke skikkelig... Jeg har en usb bt dings som jeg bare har plugger i pcn, og har koblet mobilen til. Det funker å sende filer fra pc til mobil, men ikke stort mer enn det. Når jeg går inn på noen settings i bt'en, som f.eks "discover", og dlår det på... får jeg bare error om at det av en aller annen grunn ikke kunne lagres... Også når jeg prøver å enable en del services til mobilen... som remote desktop... får jeg "acces denied"... ... det jeg vil er å fjærne bt fullstendig fra pcn, og plugge den i på nytt... så drivern blir reinstalert. ... men HVORDAN uninstalerer mann bluetooth generelt fra pcn?! Finner ingenting i device manager, eller add/remove...! Takk for hjelpen! Endret 4. september 2005 av ptfe Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Ikke si det er umulig a... ... please, få et reply! Om du vet det er så godt smo umulig, så svar alikevel.. da VET jeg det iallefall! Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hvis bt enheten er koblet til og "virker" så burde den vel ligge under device manager... Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Hm... samme trodde jeg... men hva for en enhet er det? Fant ikke noe med nacnet bluetooth... og jeg prøvde alle USB enhetene... ingen stemte... Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Er virkelig BT så dårlig lagt opp assa?! At det ikke kan slettes?! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 sikkert bare du som har kjøpt søppeldevice eller har en tullete usb-port. Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Vel... det er classern... men den funke i en annen pc... Den skal da alikevel komme opp ett eller annet sted på pcn, så den kan slettes igjen?! Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja, men hvis det er en konflikt i driveren, kan det være at den ikke blir detektert av win. ville kansje ha sett om det fantes en post med noe bt i legg til/fjern prog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå