Ceriox Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er det noen som vet hvor man får kjøpt en pci-e til agp overgang? Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har ikke sett det i butikker, men hvis du søker på Albatron ATOP finner du vel noe. http://www.hardware.no/artikkel/16017 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan jeg få spørre hva du skal med den? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 han skal vel benytte et (nytt) PCI-E kort på sittt (gamle) agp HK Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Er det noen som vet hvor man får kjøpt en pci-e til agp overgang? Han sa PCI-E til AGP overgang! Det betyr vel at han har et hovedkort som støtter PCI-E men vil bruke et AGP grafikkort, selv om det ikke henger på greip! Edit: Kan visst tolkes på begge måter Endret 6. september 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Høres nå mer ut for meg som han skal benytte et PCi-E skjermkort på et AGP hovedkort. Å kan jo si at det finnes ikke... Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Overgangen jeg linket til, er ihvertfall AGP til PCIe, altså må hovedkortet ha PCIe Vet ikke om man finner det motsatte. Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Kan jeg få spørre hva du skal med den? skal kjøpe et socket939 hk med med pci-e. altså vil jeg ha agp kort men fortsatt ha muligheten til å skifte til pci-e uten å kjøpe nytt hk Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 han skal vel benytte et (nytt) PCI-E kort på sittt (gamle) agp HK nei. jeg vil benytte et gammelt agp skjermkort på et nytt pci-e hk Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) han skal vel benytte et (nytt) PCI-E kort på sittt (gamle) agp HK nei. jeg vil benytte et gammelt agp skjermkort på et nytt pci-e hk Er det noen som vet hvor man får kjøpt en pci-e til agp overgang? Mulig det fins, men har ikke sett. En løsning er imidlertid et kort med én slot til hver, 1 x AGP8X/4X (edit: kun 1,5Volt) og 1 PCI Express x16 ASRock 939Dual-SATA2 Kortet er forøvrig hett tema for tiden: Her Endret 18. september 2005 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå