Leaf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei! Lurte på hva dere syns om disse skjermene.. Samsung Syncmaster 913N eller Xerox 17” XA7-17I Hvem ville dere brukt pengene på? Har tenkt på en billig og bra skjerm.. Det ser dere sikkert på prisen til disse to skjermene =) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg vet ikke noe om Xerox skjermen, men jeg har hatt Samsung skjermen i en måned snart og den kan jeg absolutt anbefale. Kanskje litt kjipt at den ikke har dvi inngang, og max oppløsninga er 1248*1024, til mitt bruk er det mer en nok. når jeg scroller fort igjenom tekst så ser det ut som bokstavene henger litt etter, men det er bare noe jeg legger merke til med tekst. Jeg hadde en Xerox skjerm i starten av ferien i litt over ei uke, og jeg må si at jeg liker samsungs design mye bedre en Xerox sitt. Jeg hadde valgt Samsung med en gang, syns å huske noe om en eller annen god garanti de hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå