JokerHaulan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hvem av de er det som er generelt best av de ? bare lurer fordi ser jo at de ligger på ca samme pris Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 bare generelt , er de bedre på forskjellige sokket ? så at de var på samme pris nivå på sokket 754 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sempron er ment å være 'billigmodeller', tror ikke det finnes på sokkel 939. Så sokkel 754 er ment å være en helt grei sokkel som er billig og har billige prosessorer. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 På socket A foretrekker jeg Athlon XP Barton, spesielt mobile-utgavene. Men her er Sempron så vidt jeg vet bare omdøpte Thoroughbred-kjerner (ihvertfall de fleste). Etter min mening er socket 754 med Sempron nesten skummelt bra i forhold til pris. Nå fås de jo i revisjon E, og med 64-bits støtte Sempron finnes faktisk også til socket 939, men jeg har ikke sett dem i Norge. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Sempron er en athlon baron med halvparten av L2 en hvis jeg ikke husker feil. Den er altså svakere, men bare litt svakere. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 130nm Athlon XP m/256kB L2 = Thornton eller Thoroughbred Sistenevnte utgjør nå Sempron-modellene, bortsett fra 3000+ som har 512kB L2, og følgelig tilsvarer en Barton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå