Gå til innhold

litt problemer med reinstalering

Anbefalte innlegg

Hei satt akkurat å spilte MOHAA på ps2 hos en kamerat.

Tenkte jeg skulle hjem å instalere dette på pc'en igjen, men midt under instalasjonen gikk strømmen i huset og nå får jeg verken avinstalert det eller instalert det på nytt.

Når jeg går på add/remove programs står det MOHAA er instalert og at det er 1.25 MB stort, men jeg får ikke fjernet det!!!!!!!

Når jeg prøver å instalere det på nytt får jeg bare opp Modify, repair og remove som alternativer, men ingen av de er noe hjelp i..

Det er sikkert bare noe som henger igjenn i registry, men er det noen som har noen triks om hvordan man kan finne disse???? Og få de fjernet. Et prog eller rett ogslett hvor de ligger..

TAkker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start regedit og gå til:

HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall

Hvor du finner igjenn alle programmer fra add/remove konsollen.

Fjern mappen relatert til MOHAA.

Dersom du ikke finner en mappe som har navn som tilsier at det er MOHAA, blar du inn på mapper med masse tall og bokstaver som finnes øverst under mappen til Uninstall. Se etter den mappen som inneholder MOHAA under nøkkelen DisplayName og slett hele denne mappen fra registeret.

Dersom du ikke får installert på nytt nå, kan det tenkes at det er noe feil med cd-platen.

Edit: Slett også alle filer som er blitt lagret til HD av den avbrutte installasjonen(/programfiler).

point.gifJeg setter opp data-nettverk for bedrifter i Troms/Nordland(IT-utdannet). Behov for meg? Send priv, melding.

[ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-08-12 02:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...