Gå til innhold

Aftenposten søndag skriver om WoW.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du TROR kanskje du er smart - men ved alle anledninger vil du tenke på wow, og du vil ønske deg en data å sette deg bak. WOW == Heroin samme hvordan man vrir og vender på det. Skolen startet for par uker siden.. Har ikke vært der ennå.. kanskje jeg tropper opp en dag.. Fan meg latterlig avhengighetsdannende :)

Lenke til kommentar
Å lese tråden her har fått meg til å innse noe. Det går ann å både ha venner OG spille WoW. I morgen skal jeg ikke spille noe, være sammen med venner og gjøre lekser, men i overimorgen skal jeg igjen spille. Jeg er så smart at det gjør vondt. :)

Jepp, det er mulig å ha dame, feste i helgene, studere til mastergrad og samtidig ha 8 epixx i wow.

Lenke til kommentar
The issue of MMORPG addiction is complex because different players are attracted to different aspects of the game, to different degrees, and may or may not be motivated by external factors that are using the game as an outlet. Sometimes the game is pulling the player in; sometimes a real life problem is pushing the player in. Oftentimes, it is a combination of both. There is no one way to treat MMORPG addiction because there are many reasons why people become obsessed with or addicted to MMORPGs. If you consider yourself addicted to MMORPGs and your playing habits are causing you real life problems, or if someone close to you has playing habits which are obsessive and unhealthy, consider seeking the help of a professional counselor or therapist who is trained in addiction problems.

 

 

Jeg er en gamer. Har spillt spill siden commodore 64. Begynte med min første mmo første mmo for ca 2 år siden. Ble ikke grepet helt med engang, men etter jeg ble med i et guild tok det helt av. Alt av fritid gikk med til å spille nesten. Lengste jeg spilte i strekk tror jeg var 24 timer engang. Det gikk utover både jobb, skole og venner. Heldigvis var dette bare midlertidig, og skjønte for at spilling ikke kunne gå ut over det ekte livet.

 

Spiller fremdeles mmo's, og har prøvd en god del. Synes det er veldig morro fremdeles. Kan spille flere timer i strekk, men det går ikke ut over det ekte livet. Det kommer alltid før et spill. Et spill er tross alt bare et spill. Med en gang du slår av pcen så eksisterer det ikke mer!

Lenke til kommentar
Du TROR kanskje du er smart - men ved alle anledninger vil du tenke på wow, og du vil ønske deg en data å sette deg bak. WOW == Heroin samme hvordan man vrir og vender på det. Skolen startet for par uker siden.. Har ikke vært der ennå.. kanskje jeg tropper opp en dag.. Fan meg latterlig avhengighetsdannende :)

Hei, mitt navn er Radhoo og jeg er avhengig av WoW.

Møtes på AWOW da Deetee neste søndag. Nei, faen, det går ikke. Skal jo til BWL. skipper det møtet jeg. Kommer kanskje på neste :p

Lenke til kommentar
Å lese tråden her har fått meg til å innse noe. Det går ann å både ha venner OG spille WoW. I morgen skal jeg ikke spille noe, være sammen med venner og gjøre lekser, men i overimorgen skal jeg igjen spille. Jeg er så smart at det gjør vondt. :)

Jepp, det er mulig å ha dame, feste i helgene, studere til mastergrad og samtidig ha 8 epixx i wow.

Høres ut som et rimelig tight tidsskjema. Lykke il :thumbup:

Lenke til kommentar
Å lese tråden her har fått meg til å innse noe. Det går ann å både ha venner OG spille WoW. I morgen skal jeg ikke spille noe, være sammen med venner og gjøre lekser, men i overimorgen skal jeg igjen spille. Jeg er så smart at det gjør vondt. :)

Jepp, det er mulig å ha dame, feste i helgene, studere til mastergrad og samtidig ha 8 epixx i wow.

Høres ut som et rimelig tight tidsskjema. Lykke il :thumbup:

Account fra Ebay, styggeste kjerring man kan finne. Drikke så lite som mulig i helgene og studere(med hjelp av litt juks tho)

 

Edit: Snakker da ikke om noen bestemte personer, bare hvordan man kan klare alt dette samtidig :p

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar
Måten du diskuterer på irriterer meg, du avfeier Goophy som en idiot med en gang. Men du vet jo best som er 17 år å har tydeligvis nettopp hatt opplysning på skolen om Narkotika.

 

Tror jeg vet en del mer om det enn deg. Avfeier Goophy fordi

jeg vet hva jeg snakker om, greit at du vet jeg er 17 år men

ikke tro du vet noe om meg. Ellers kan du jo drite i å blande deg,

tror ikke Goophy trenger støtte til å snakke for seg.

 

En ting til, hva narkotika har med temaet å gjøre? Jo ganske mye,

nettop: Er det bedre å drive me narkotika og drikking en gaming?

Greit alle "festere" trenger ikke gå på dop, men drit i å dømm gamere

som en jevla trussel for samfunnet da. Gir meg ikke så mye å gå

ut å drikke meg drita, da sitter jeg heller å gamer.

Lenke til kommentar
*snip*

Nå vet ikke jeg hvor du er ifra eller hva for et miljø du vanker i, men for 'normale' ungdom er ikke narkotikum et must på fester. Ei heller er å drikke seg 'drita' noe som kreves for å bli sosialt akseptert.

 

Og nei, jeg tror ikke du vet hva du snakker om.

Voks opp. :)

 

Ingen som har sagt at gamere er en trussel for samfunnet, men en del av de kommer til å koste oss normale folk en god slump penger etter hvert.

Lenke til kommentar
Å lese tråden her har fått meg til å innse noe. Det går ann å både ha venner OG spille WoW. I morgen skal jeg ikke spille noe, være sammen med venner og gjøre lekser, men i overimorgen skal jeg igjen spille. Jeg er så smart at det gjør vondt. :)

Jepp, det er mulig å ha dame, feste i helgene, studere til mastergrad og samtidig ha 8 epixx i wow.

Høres ut som et rimelig tight tidsskjema. Lykke il :thumbup:

Har gått bra hittill. Men døgnet er litt for kort.

 

Edit: Ser på skrivefeilene at jeg er litt sliten.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Måten du diskuterer på irriterer meg, du avfeier Goophy som en idiot med en gang. Men du vet jo best som er 17 år å har tydeligvis nettopp hatt opplysning på skolen om Narkotika.

 

Tror jeg vet en del mer om det enn deg.

Nok en gang avfeier du en person som en uinformert idiot.

 

Du tror du vet mer, faktum er at du ikke gjør det. Jeg forsvarte ikke Goophy, jeg angrep deg for måten du førte diskusjon på!

 

Men nok om det.

 

Verden er ikke svart/hvit, ikke alle lever i det miljøet du tydelivis vet så mye om

Lenke til kommentar

GI FANKEN I NARKI-DISKUSJONEN!

 

Forøvrig, jeg er en slask.

DeeTee: slutt og zerg meg i AV sammen med TiMMi og Guehn, mm'kay?

Og be Kikir-something rogue'n bruke kortere tid på å drepe meg neste gang jeg er ute og plukker blomster, stun-lock er greit nok, men teite rogue'n må da klare å drepe meg fortere synes jeg.

 

 

On-topic: Har dere lest hva moren og vedkommende sier om seg selv? Skolen er ingen utfordring, han jobber litt på si', og var aktiv idrettsutøver før han bestemte seg for å WoW'e.

Jeg er et utpreget eksempel på slask. Greit nok, jeg jobber 37,5t i uka (100% stilling), men MYE av fritida går med til WoW. Når vi som et relativt nytt guild (sammensettingen) begynner å bli klar for Ragnaros går det med en del tid for å klargjøre seg til dette. Jeg vet at når jeg har DKP nok og fått de to-tre itemsa jeg hungrer villt etter, da vil jeg ta en goood og fortjent pause. Need my daily dose of epics, ya know?

 

Men, sånn på sida, på lørdag var jeg ute på vors og på byen, hadde det jævla artig og tenkte omtrent ikke på WoW i det hele tatt, det var DEILIG og befriende. Men, første jeg gjorde når jeg sto opp på søndag var: 1. oppdatere DKP, 2. spise, 3. ta onyxia og cleara MC opp til Domo ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...