eFuZz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hallo Jeg har tenkt å skaffe meg en laptop, og har sett litt på Mpx.no sin KN1. Det jeg vil gjøre med denne er å velge bort alt av frivillig software, oppgradere prosessoren til en 2 Ghz, og velge en enkelt 1 GB Ram brikke i stedenfor 2 stk. på 512 MB. Jeg finner ingen tester på denne maskinen, jeg finner på Cinet smartbook 1300 som skal være forholdsvis lik, men lurer egentlig på om noen her har en KN1, eller har noen erfaringer med denne laptop'n. På forhånd, takk Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hallo Jeg har tenkt å skaffe meg en laptop, og har sett litt på Mpx.no sin KN1. Det jeg vil gjøre med denne er å velge bort alt av frivillig software, oppgradere prosessoren til en 2 Ghz, og velge en enkelt 1 GB Ram brikke i stedenfor 2 stk. på 512 MB. Jeg finner ingen tester på denne maskinen, jeg finner på Cinet smartbook 1300 som skal være forholdsvis lik, men lurer egentlig på om noen her har en KN1, eller har noen erfaringer med denne laptop'n. På forhånd, takk Cinet 1300 er samme maskin... tråden for KN1 er her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=443206 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå