tigergutten Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Lurer på om det er en fast tid på respawning av blomster o.l. Kjører gatherer selv, og ser at blomstene kommer på de samme plassene hele tiden .. Dersom det er slik at blomstene "vokser opp" med varierende tid, er det slik at de kommer på alle plassene på kartet... slik at det er haugevis av blomster en plass om ingen har vært å plukket? Hadde vært fint med litt info på dette området (forresten, med det samme, er det mulig å skru av og på gatherer med et kommando? Har så mange bilder på kartet at det er umulig å se hvor jeg og andre er ) Flower power! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 TRor du finner alle kommandoene du trenger ved å skrive: /gatherer Har lagd meg macroer med gatherer toggle i mini og main map. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Takker Øssa, noen som vet noe om det andre jeg spurte om? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det er vel som med de fleste ting i Wow, at når en urte (ikke blomst ) blir plukka så går det så og så lenge før den respawner. Det kan og virke som at grunnen til at man ofte finner 2 og 3 i en node, kommer av at det er lenge siden den har blitt plukka. Men dette er bare noe jeg har fått for meg. Hadde vert fint om noen kunne av/bekrefta det. Ingen aning om hvor lenge det tar før respawn.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 "ikke blomster" Urtepower.... det smaker ikke likt... jeg plukker blomster iallefall :!: Husker jeg leste på miner, at det var forhåndsbestemt hva de skulle inneholde, så de inneholder ikke mer etter de har stått lenge.. Men respawn tid skulle jeg GJERNE vist !! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det er totalt random med respawn av urter. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Det er totalt random med respawn av urter. På alt fra sekunder til timer?? Må da være noen tall der ute... f.eks at de respawner fra alt fra 15min til 1t... Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen ganger går det maks 5 sekunder etter at jeg har enten minet eller plukket blommor til samme node/vein kommer tilbake. Andre ganger når jeg går til et quest, henter jeg sakene, og når jeg kommer tilbake, kanskje 30 min etterpå, så er den tilbake. Mens andre ganger kan jeg gå/ri forbi samme stedet flere ganger på et par timer uten at den kommer tilbake, men det kan jo hende noen andre har vært der da. Så jeg har ikke vært i nærheten av å finne noe system på når de respawner. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 ok, takker... Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du kan jo plukke en blomst / urt og så sitte der til den respawner, så poste her hvor lang tid det gikk Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Du kan jo plukke en blomst / urt og så sitte der til den respawner, så poste her hvor lang tid det gikk Om det hadde vært så enkelt så hadde nok flere gjort det.. men en må jo gjøre dette x-antall ganger og regne ut et gjennomsnitt.... tror jeg takker nei Noen frivillige? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg prøvde å finne noe system når jeg minet mithril i Badlands. Men det er helt random når det spawner. Det eneste jeg gjorde for å mine mest effektivt: var å starte kl:03:00 ca kunne ta jeg ta 4/5 runder rundt hele badlands. Å sitte igjen med ca 40 60 mithril. +/- Så jeg skulle mene at de fleste veins og blomster har spawnet på sin loc etter 1 eller 2 timers. Gatherer er et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå