dandel58 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Heisann:) Sendte inn mitt POV GeForce 6800 Ultra kort til neshop grunnen at skjermen fryser 1 par ganger når jeg spilelr spill og hadde begynnt å fryse konstant med nye drivere fra NVIDIA.. fikk et nytt et tilbake.. det hajlp, på en måte.. Jeg klarte å spille spill som før ikke kjørte med deg gamle skjermkortet, men noen av spillene hakker som fy med nye drivere enda.. Det jeg lurer på er trenger kortet en bios oppdatering? Har videobiso versjon 5.40.02.15.06.. i tilelgg hvilke drivere psser best med mitt kort? har lært at nyeste driverne oftte ikke er det beste.. noen forslag til drivere som fungerer optimalt så jeg kan spille battlefield 2 osv osv.. da snakker jeg om problemfrie drivere.. Eller så vet jeg ikke hva problemet er? Eneste jeg kan tenke på er bios oppdatering eller skjermkort drivere.. Har et Asus k-8ne deluxe, athlon 64 3200+ og tipp topp pc.. PSUEN er 0+ 680 W. Har ikek oppdatert biosen på hovedkortet.. skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. men er det i det hele tatt vits å oppdatere biosen på hovedkortet når jeg fikk pcen i august ifjor? takk på forhånd:) Endret 4. september 2005 av dandel58 Lenke til kommentar
Skarnes Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det første jeg tenker på når jeg leser om problemet ditt er: Har du satt på strømkontakten? Da jeg fikk min pc, var ikke strømkontakten ordentlig på, med de følger at den frøs bildet akurat sånn som du beskriver problemet ditt. Etter at det var fikset, har jeg ikke hatt problemer med det kortet. Jeg bruker driver ver. 78.01, og det funker helt ypperlig i Bf2. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har du prøvd å formatere? Kan jo være at windowsinstallasjonen din er ødelagt. Er jo ikke uhørt det heller. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "windows instalasjonen din er ødelagt", for en mongo ting å si? Du har i så fall ett problem med gamle drivere som ligger igjen, før du gjør noe så drastisk som å formatere så ville jeg prøv en eller annen "driver cleaner", har du kraftig nok strømforsyning? Jeg ville tro at skjermkortet sa ifra hvis man ikke har satt i strømkontakten, og at det ikke er problemet da, men heller kanskje at den får for lite strøm. Men du sier at spillene hakker nå? Da er det nok ikke strøm problemer, for lite strøm gir aldri "dårlig " ytelse, det bare krasjer liksom. Jeg setter nok en knapp på driverne da, de siste driverne fra nvidia skal jo være ok å bruke, men hvis det ligger igjen no snusk fra gamledager så kan det være grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå