iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har litt lyst å heller starte et emne hvor det kun er lov å snakke baklengs! !sgnelkab ekkans å lit vol re nuk ted rovh enme te etrats å lit tsyl ttil rah geJ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Som baklengs blir? !riS ,etov ot esiR.... Hopp over komma'en da. Så funker det. Les den veien <--- Ris etov ot eSir! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har litt lyst å heller starte et emne hvor det kun er lov å snakke baklengs! !sgnelkab ekkans å lit vol re nuk ted rovh enme te etrats å lit tsyl ttil rah geJ !tgnets tksar eksnag kon rilb neD Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Denne er lik forlengs og baklengs Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar! Nei? Den er jo ikke det? Du må ha med "okasleikese" på et vis på slutten. Hvordan det skulle bli vet jeg ikke. Edit: radar! Glemte å paste alt Skjønner fortsatt ikke hvordan det skal kunne stemme, når den starter med "Esekiel", og slutter med "farfar"? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 stemte i hvert fall der jeg leste den.... dette er hele... Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar! OK, Asleik Ese Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 A man, a plan, a canal, Panama. Ser du bort i fra komma, og orddelinger blir det samme begge veier. En mening har det også. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har litt lyst å heller starte et emne hvor det kun er lov å snakke baklengs! !sgnelkab ekkans å lit vol re nuk ted rovh enme te etrats å lit tsyl ttil rah geJ !tgnets tksar eksnag kon rilb neD !reperdsedelG Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har et artig palindrom på lur: Økssadist ut i tutsidasskø Lenke til kommentar
Hurumlandet Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ny her og vet ikke om dette blir rett: I disse tider med Aker i fokus (røkke) Dukka det et nytt ord opp i hodet da man ser ut over fjorden der Røkkes reketråler har sitt "felt": AKERREKA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå