iMono Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Palindrom er ord som er kan snus på og fortsatt ha den samme meningen. Her kan dere kommer med forslag til ord som ikke er nevnt i den kommende listen: Ord: Anna Ara Bob Dyd Dåd Død Eie Ergre Ese Ete Gniding Gnikking Gnissing I Inni Kuk Kåk Madam Nesen Neven Obo Pip Pop Radar Rar Redder Reder Regninger Reier Reker Rekker Remmer Renner Rer Retter Rir Ror Rotor Rør Sms Sus Teppet Tet Tettet Tillit -------------------------------- Setninger: Agnes i senga -------------------------------- Har dere noen på lageret? Jeg skal selvfølgelig oppdatere tråden jevnlig for å få fine ord i min liste. Når lageret er fullt, skal jeg anmodne til STICKY! Endret 4. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vet ikke noe navn på tråden, men jeg vet at navnet Bob blir det samme baklengs Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg skal forresten også gjøre listen alfabetisk, så kan det bli en oppslagstavle for alle som måttte trenge litt symmetri i hverdagen! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 - regninger - reker Lenke til kommentar
r Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm, mener det er et ord for slike ord du kan snu. Husker det dessverre ikke... Kunne jo vært en mulig tittel på tråden? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg vrir hjernen Endret 4. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Agnes i senga.. hvis det tels s.o.s Endret 4. september 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hva med "DEN FORELØPIG IKKE SÅ VELDIG STORE PALINDROM TRÅDEN" OTTO ANNA BOB ANDEDNA REKER Denne er lik forlengs og baklengs Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar! Ikke jeg som har skrevet den. Denne siden pwner denne tråden uansett Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Denne er lik forlengs og baklengs Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar! Nei? Den er jo ikke det? Du må ha med "okasleikese" på et vis på slutten. Hvordan det skulle bli vet jeg ikke. Edit: radar! Endret 4. september 2005 av bfisk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Radar er der... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 I er vel ikke et ord? Sumomus derimot. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Denne er lik forlengs og baklengs Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar! Nei? Den er jo ikke det? Du må ha med "okasleikese" på et vis på slutten. Hvordan det skulle bli vet jeg ikke. Edit: radar! Glemte å paste alt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hva med "DEN FORELØPIG IKKE SÅ VELDIG STORE PALINDROM TRÅDEN" OTTO ANNA BOB ANDEDNA REKER Denne er lik forlengs og baklengs Esekiel, sa Kora fra Fie vi er utro? Malene, la Gro Bøns senilorakel, Magne, die den elleville Enok Skram Rørmarks kone, Elli Velle, nede i den gamle Karolines snøborg alene. La mor ture ivei, farfar! Ikke jeg som har skrevet den. Denne siden pwner denne tråden uansett jeg skjønte ikke den settningen Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 PHP PCP Anne Var i Ravenna Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Forkortelser skriver jeg ikke. Kun ord som er fullendt! WWW er ikke tillatt f.eks Lenke til kommentar
GeO Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Rise to vote, Sir! (Sitat: Comic Book Guy i The Simpsons.) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Som baklengs blir? !riS ,etov ot esiR.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå