Hårek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kanskje denne simulatoren er noe for deg. Så kan du tørrtrene litt. http://itpro.no/fil/906.html Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kanskje denne simulatoren er noe for deg. Så kan du tørrtrene litt.http://itpro.no/fil/906.html 9412883[/snapback] Den virket jo ikke...Gikk ikke an å trykke R :S Men jeg kommer ikke inn der uansett om jeg restarter pcen...Så hvis jeg hadde lert meg det på simulatoren, så hadde det ikke hjulpet meg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du må sjekke i BIOS, der finner du en meny for bootrekkefølge. Pass på at CD kommer før harddisk, ellers blir det ikke mulig å boote fra CD. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du må sjekke i BIOS, der finner du en meny for bootrekkefølge. Pass på at CD kommer før harddisk, ellers blir det ikke mulig å boote fra CD. 9414499[/snapback] Hvordan sjekker jeg/kommer inn i BIOS da? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hammrer på "Delete" knappen under oppstart.. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Tusen takk for hjelpen:) Men det oppsto vist et til problem. Nå som jeg er godt i gang, så kommer jeg til at jeg må godta lisens avtalen... Det står at jeg må taste F8, jeg trykker og tykker, men ingeting sjer! Sinsykt irriterende.... Hva skjer? Ja jeg har prøvd å starte de på ny.. samme problem skjer hvær gang:S Håper noen kan hjelpe meg:) Endret 3. september 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
jonny Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kanskje du har et tastatur med ekstra funksjoner på funksjonstastene? Let etter en "F-lock"-tast eller lignende, trykk på den og prøv F8 på nytt. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Kanskje du har et tastatur med ekstra funksjoner på funksjonstastene? Let etter en "F-lock"-tast eller lignende, trykk på den og prøv F8 på nytt. 9418520[/snapback] Å tusen takk for hjelpen Jonny! Så enkelt var det:P Endret 3. september 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå