Pysj Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Saldokrøll hos Telenor Har du kontantabonnement hos Telenor, bør du ta en ekstra titt på saldoen din. 20 000 kontantkunder er blitt belastet feil i løpet av uken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bra at Telenor ordner opp etter seg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg fikk ikke masse penger av Telenor! Endret 4. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bra at Telenor ordner opp etter seg. Ja, mange ville kanskje bare lukket øynene... Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kontantkort-krøll burde ikke ha skjedd i utgangspunktet. Stjelenor er for stor! Bytt selskap ! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kontantkort-krøll burde ikke ha skjedd i utgangspunktet. Stjelenor er for stor! Bytt selskap ! Ja, du argumenterer bra må jeg si.. Ellers syntes jeg det er bra at man gir kontantkort-kundene kompensasjon når slike problemer oppstår! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Når dette skjedde med Netcom drev alle å hyla om at "dette hadde ikke skjedd Telenor". Haha, look what happend Edif: leif er alltid på besøk. Endret 5. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Når dette skjedde med Netcom drev alle å hyla om at "dette hadde ikke skjedd Telenor". Haha, look what happend Edif: leif er alltid på besøk. Det var vel ikke helt det samme som skjedde med Netcom da, men! Alle kan ha en dårlig dag Edit: Hei, Leif Endret 5. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nei, men det ble kluss hos Telenor også, det kan skje alle. Hadde ikke Telenor litt nedetid også? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nei, men det ble kluss hos Telenor også, det kan skje alle. Hadde ikke Telenor litt nedetid også? Jo. Kontantkortkundene opplevde å ikke være tilknyttet netten en periode forige uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg