stompy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har akkurat bestilt Apluscase Qubic Sort Midi tower og lurte på om det hadde sidedør? Link Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har akkurat bestilt Apluscase Qubic Sort Midi tower og lurte på om det hadde sidedør? Link tipper nok ikke det til den prisen, men man veit jo aldri. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har akkurat bestilt Apluscase Qubic Sort Midi tower og lurte på om det hadde sidedør? Link tipper nok ikke det til den prisen, men man veit jo aldri. Jo det er da sidedør men det er nok ikke vindu i den.... men d er da ikke vanskelig å lage.... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har akkurat bestilt Apluscase Qubic Sort Midi tower og lurte på om det hadde sidedør? Link tipper nok ikke det til den prisen, men man veit jo aldri. Jo det er da sidedør men det er nok ikke vindu i den.... men d er da ikke vanskelig å lage.... han mente vel vindu går det ann å kjøpe kabinetter uten sidedør? Lenke til kommentar
LeatherFace Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har akkurat bestilt Apluscase Qubic Sort Midi tower og lurte på om det hadde sidedør? Link ja.. det finnes side dør til den ja Lenke til kommentar
stompy Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 ok takk Noen som vet om et sted jeg kan kjøpe plexi dør itl den? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tror nok ikke du får kjøpt en ferdig plexi-dør til den, fordi det er ikke et kjent merke. Du må nok lage selv Lenke til kommentar
stompy Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 jau... må nok det.. jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå