Tonickup Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 som topic sa, går det ann at eg spiller xbox spill på pc'en min ? Lenke til kommentar
[NO]Eagle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 håhå.. ikkje ver so bråsikker der du... dr e no hauevis me emulatora t pc so strømma rundt på nette, å d he d jort lenge.. ej personli he aldri hatt, å skal aldri ha en xbox (gen. 1), so ej vekje... mn likevell Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det finns sikkert haugevis av emulatorer til XBOX. Problemet er bare det at INGEN av de virker. Tror det var en emu som klarte å boote t spill en gang, men det var det. Egentlig ganske utrolig at det ikke har blitt noen emu ennå, mtp at xbox kjører DirectX. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Eagle' date='04/09/2005 : 03:19'] håhå.. ikkje ver so bråsikker der du... Jo. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 påståelige er vi ikke i kveld skulle likt og hatt halo 2 på pc gitt.. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 hm.. har so lyst på et skikkeli paintball spill.. men finner bare til xbox... men eg har ikkje xbox sjølv so... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Halo er et xbox spill, det er på pc, men haha forstod det slik at det ikke var slik ment:P Det går ikke som utallige poster før meg har skrevet, så ikke prøv Emulator er vel ikke lov å snakke om+ det var for stor cpukraft at det ikke er spillelig:P Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 flere av "emulatorene" som svirrer rundt, inneholder virus av ulike slag Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 flere av "emulatorene" som svirrer rundt, inneholder virus av ulike slag ok... trur eg bare gjer meg på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå