Minnow Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei alle sammen. Jeg er på jakt etter nye PC, men er meget usikker på hva jeg skal kjøpe. Men 2 ting er jeg sikker på, det skal være en barebone løsning og det skal være AMD og ATI basert. Prisantydning til ca 12-13 tusen. Planlegger ikke overklokking Han tastatur, mus, skjerm, DVD-brenner. Trenger barebonekabinett, CPU, skjermkort, disker (helst SATA), minne (1536+) og bæreveske til kabinettet. Så skal jeg da selge min gamle barebone PC. MSI Mega 651 kabinett (barebone) Pentium 4 2,4GHz Northwood (kan klokkes i dette systemet til 2,53) 1024 DDR-DIMM 2700 DVD-Rom 16x 80GB harddisk Demontert, men fungerende minnekortleser 6 in 1 Bæreveske spesialtilpasset MSI Mega serien Hva tror dere jeg kan få for den? Halv pris blir 4800kr (kjøt i mai 2003) Håper noen kan hjelpe meg, bare si ifra om dere vil kjøpe maskinen, har nå i det siste bare stådd som server med Debian installert pga jeg har brukt bærbar i skolesammenheng, men nå må jeg ha meg ny PC. Mvh Vegard "Minnow" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå