Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Bundy har jo skrevet deg opp. =) Gjelder alle andre som ikke fikk meldt seg på. Som VAR registrert på den forrige. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ville bare melde fra om at jeg sprakk igår Drakk iste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor drakk du det? Er det seriøst så vanskelig å styre seg? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) I kantinen selger de bare brus, sjokomelk og iste, så jeg styrte unna brus, men glemte at iste var fyfy jeg Måtte liksom ha noe drikke til maten Endret 7. september 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) I kantinen selger de bare brus, sjokomelk og iste, så jeg styrte unna brus, men glemte at iste var fyfy jeg Måtte liksom ha noe drikke til maten EDIT, hyggelig og hat tdeg her Endret 7. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Åh uff..idag kunne eg trengt en cola og en sjokolade ass! men eg skal være sterk gulerot og skiver FTW! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Åh uff..idag kunne eg trengt en cola og en sjokolade ass! men eg skal være sterk gulerot og skiver FTW! Drikk light-lime [*]Brus er forbudt, med et unntak av lett-brus og Farris. Endret 7. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Neee...sånt funker ikke for meg. Lett brus=blæh og det ødelegger tennene Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 I kantinen selger de bare brus, sjokomelk og iste, så jeg styrte unna brus, men glemte at iste var fyfy jeg Måtte liksom ha noe drikke til maten Drikk vann Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg holder fortsatt ut gikk hjem i dag, er 5.5 km Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg eier. Dagens inntak: - 2 bokser tunfisk - 2/3 dansk fullkorns rugbrød - 2 liter vann - 3 bananer - 4 plommer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg eier. Dagens inntak:- 2 bokser tunfisk - 2/3 dansk fullkorns rugbrød - 2 liter vann - 3 bananer - 4 plommer Ser bra ut, Lars Men, 2 liter vann? Er ikke det en del? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 2 liter vann er ikke særskilt mye. Om jeg hadde trent så kunne det for gått ned 4-5 liter. Skal ned til byen i morgen å ta en liten prat med en treningskonsulent for gode råd. Kanskje det er håp for en tjukkas som meg og? =P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Om du får noen tips så skriv det her, eller i pm til meg da LarsP I går møtte jeg på noen som sa jeg var blitt tynnere Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Bah, gikk på en berliner bolle smell i byen idag. edit : Den var jævla god. Endret 7. september 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Trur ikke mamma vil at jeg skal bli tynnere Har blitt utrulig mye tynnere i det siste, vet ikke hvorfor... Men jeg må begynne å trene, er jo bare skinn og bein av meg snart Har bare skiftet fra Nugatti til Sjokade Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 HAHAHAHAHA Har hoppet av så jævlig i kveld! EN HVIT KOKESJOKOLADE Sett meg på avhopperlista! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 HAHAHAHAHAHar hoppet av så jævlig i kveld! EN HVIT KOKESJOKOLADE Sett meg på avhopperlista! Haha, very vell then Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mørk kakaobasert sjokolade bør vel egentlig være lov i moderate mengder da det faktisk er sunt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mørk kakaobasert sjokolade bør vel egentlig være lov i moderate mengder da det faktisk er sunt. Uansett tok jeg en bit helnøtt også, for å helgardere meg, så jeg er ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg