Anonym234 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hehe, dere sliter! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Nei, beklager. dere er for seine. Alså, fristen var før den 5. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hehe, dere sliter! What she said Går fint detta. Spiste nøtter i dag. Slukte fort en pose. Var uten sukker seff. Men skal ihvertfall overleve denne uka. Det jeg kan glippe på, er at jeg spiser noe usunt uten å tenke over det... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Åjadda eg e sterk! hehe..neida..tar vel minst en uke før eg begynner å merke det skikkelig Tøft om alle greier dette då Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke om jeg skal drite i hele greia, og begynne med odt i helgene. Vel, vel, vi får se Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke om jeg skal drite i hele greia, og begynne med odt i helgene. Vel, vel, vi får se Naha, you didnt! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Blir noe helt insane med frukt og grønnsaker no merker eg Bundy: LOL! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg sa ja til å være medlem i den tråden som ble stengt, og har ikke vært her siden da, så hvordan kunne jeg vite at den ble stengt og at dere opprettet en NY klubb uten å ta med de som ville være med i den første? HÆ? HÆ? Synes det var jævlig dårlig gjort å ekskludere flinke medlemmer slik. Endret 6. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 *gi AnAnAs en klem* Ikke vær lei deg lille venn. Det går nok bra skal du se. /Me danser hånd i hånd med regnbuen! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Uff, det var frekt gjort mot AnAnAs. Vi får melde oss på neste gang, og vise disse folkene hva vi er gode for hehe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg sa ja til å være medlem i den tråden som ble stengt, og har ikke vært her siden da, så hvordan kunne jeg vite at den ble stengt og at dere opprettet en NY klubb uten å ta med de som ville være med i den første? HÆ? HÆ? Synes det var jævlig dårlig gjort å ekskludere flinke medlemmer slik. Ikke min skyld du er så lite på OT Beklager, regler er egentli regler. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Synes de som var på den andre burde få lov til å komme på denne, om de kan love at de har holdt seg unna det de skal. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Synes de som var på den andre burde få lov til å komme på denne, om de kan love at de har holdt seg unna det de skal. Hvem var det da? Gjelder da bare hvis de har holdt seg unna det i mellomtida, men litt barmhjertighet kan dere få Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Om de ber å komme inn igjen altså, så du kan bare slenge opp AnAnAs med en gang. Om de ikke sier noe kan du jo bare drite i dem!=D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Da kan de folka som var med forrige poste her, og si ifra, så ordner jeg etterhvert. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men regler er regler... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Men regler er regler... Jawohl, prøver og være litt hyggelig. Få en kundeforhold til folkene. estsablere et forhold, du ksjønner lizzm? Andre tråden ble jo stengt. Etter Fanta Boy gikk i surr eller noe. Så er jo synd for de som ikke fikk registrert seg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men regler er regler... Ingen fortalte meg at man må være pålogget her 24/7 for at de ikke skal stenge den nye bli-sunn-tråden og opprette en NY som du faen ikke rekker å joine. Dette er ikke regler, det er utestengelse... Hrmpf. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Men regler er regler... Ingen fortalte meg at man må være pålogget her 24/7 for at de ikke skal stenge den nye bli-sunn-tråden og opprette en NY som du faen ikke rekker å joine. Dette er ikke regler, det er utestengelse... Hrmpf. Se første post (endra litt) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bundy har jo skrevet deg opp. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg