fxwz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Takker og bukker for at trådstarter er så sympatisk ovenfor for oss ikke fullt så kloke barn. Lover at det aldri skal gjenta seg. Neste gang skal jeg heller spise vann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Takker og bukker for at trådstarter er så sympatisk ovenfor for oss ikke fullt så kloke barn. Lover at det aldri skal gjenta seg. Neste gang skal jeg heller spise vann. Jeg holder øye med deg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 EDIT: Savner cola.. *kose på sine 1,5l cola* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Takker og bukker for at trådstarter er så sympatisk ovenfor for oss ikke fullt så kloke barn. Lover at det aldri skal gjenta seg. Neste gang skal jeg heller spise vann. Spis frukt da. Sunt og godt. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Takker og bukker for at trådstarter er så sympatisk ovenfor for oss ikke fullt så kloke barn. Lover at det aldri skal gjenta seg. Neste gang skal jeg heller spise vann. Spis frukt da. Sunt og godt. Får vel stikke på butikken å hamstre inn alt som er godt som er lovlig å spise i denne perioden da! Endret 5. september 2005 av Smallville Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Meld meg på Sorry, en dag for seint. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Narvesen har tilbud på smågodt, løp og kjøp Endret 5. september 2005 av Johnx Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Fint at du sa fra om isen såpass sent da, snille læreren vår bestemte at i dag spleiser hele klassa på is fordi det er bursdagen min BTW: har litt dårlig samvittighet nå, spiste tre digestive kjeks til frokost i dag, er det virkelig en synd å spise det, glemte meg i så fall noe grusomt. Endret 5. september 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ooh var fælt i dag. Kjøpte snop til twinen, men kunne ikke røre nokke sjøl yeye..første dagen e vel alltid den verste..elr? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ojojoj!! holdte på å glemme meg i dag ja...skulle på skulen, og det første eg gjor når eg komm på fergen (må ta ferge dit eg går på skule) var å ta en sukkerbit dyppe den i kaffi...men så komm samvittigheten og la en stoppeer for dette glemte meg ikkje meg denne dagen nei Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg lurer på en ting: Sjokada og nugatti, det er vel ikke lovt? Meld meg på Meg og deg kan jo holde på imens Så blir me med på neste runde også Da dobler me jo! hehe Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Meld meg på Sorry, en dag for seint. .... *gomle sjokolade og is* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jepp, da var snart dag en over. I dag har jeg drukket en farris. Var i butikken og kjøpte halslinser også (sukkerfrie). Så har jeg noen spørsmål: #1 Eplenektar, tropisk nektar og annen fruktnektar skal vist inneholde like mye sukker som Cola. Burde det ikke forbyes da. Man kan drikke eplejuice istede for eplenektar. #2 Syltetøy inneholder jo ekstremt med sukker, men er det lov? #3 Nesten alt inneholder sukker. En konkret liste med forbudte ting hadde vært greit. #4 Chillinøtter inneholder også sukker. Men det er vel på en måte sundt? Er det lov? Maser jeg Endret 5. september 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jepp, da var snart dag en over. I dag har jeg drukket en farris. Var i butikken og kjøpte halslinser også (sukkerfrie). Så har jeg noen spørsmål: #1 Eplenektar, tropisk nektar og annen fruktnektar skal vist inneholde like mye sukker som Cola. Burde det ikke forbyes da. Man kan drikke eplejuice istede for eplenektar. #2 Syltetøy inneholder jo ekstremt med sukker, men er det lov? #3 Nesten alt inneholder sukker. En konkret liste med forbudte ting hadde vært greit. #4 Chillinøtter inneholder også sukker. Men det er vel på en måte sundt? Er det lov? Maser jeg Alt som er dårligere enn coca light er forbudt Men untak av det vi allerede har, det kan vel betegnes lett? EDDT: Koser meg med en brødskive med salami Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan vi ikke spise ost og kjeks? Er da ikke noe sukker i sånne kjeks... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Kan vi ikke spise ost og kjeks? Er da ikke noe sukker i sånne kjeks... Ost er vel lov. Men ikke kjeks. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan jeg være med? Jeg vet jeg er litt små-sent ute.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Klarer meg fint ennå siden jeg har holdt ut lenge fra før av, er det værste over, og jeg har ikke lyst på godis eller cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg