norco89 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er wienerbrød lov Bundy?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 er wienerbrød lov Bundy?? Kjeks>boller>wienerbrød. Nei desverre, er ikke lov det. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva med Pepsi MAX, TabXtra, karbonadebaguett, pizzahorn og tyggis? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hva med Pepsi MAX, TabXtra, karbonadebaguett, pizzahorn og tyggis? Hvis det er sukkerfritt. Og pizzahorn er jo på en måte boller? og karbonadebaguett. Er det karbonade med bagunett? Karbonader er jeg ikke sikker på om det er forbudt :!: men siden dette er et veddemål. Og ikke slankeklubb så må jeg si karbonadebaguett er lov. Endret 13. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Okei, takk. Bakeren har tilbud på Pizzahorn m/brus, der er det bare TabXtra som jeg liker og er sukkerfri Så det tilbudet er ute av mitt matsyn når jeg er med på veddemålet? Lenke til kommentar
r Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 For å melde ifra: Jeg stiller fremdeles sterkt! Eller, ok, egentlig ikke så sterkt ettersom jeg har vurdert å spise snop mangt en gang. Men heldigvis har jeg stoppet meg selv i siste liten. Jeg fant forresten ut at min mor er ganske slem. Hun vet at jeg er med på dette veddemålet, men hun ser ikke ut til å respektere det. I dag prøvde hun nemlig å bestikke meg med penger til godteri for at jeg skulle gå ned på butikken for henne. Det var jo perfeeekt timing.. Når jeg ikke spiser snop i det hele tatt! Men hun kjenner meg godt. Altfor godt. Hun visste at den bestikkelsen kom til å fungere. Så, jeg stakk ned på butikken. Jeg hadde en pakke gode, gamle Café-Cookies som jeg så desperat har holdt meg unna i noen uker i hendene. Jeg var nesten framme ved kassen da jeg... heldigvis la dem tilbake på plass. Jeg gratulerer meg selv, siden jeg aldri har sagt nei til spanderte Café-Cookies før! (Det var dagens lille historie uten noe særlig poeng.) Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 namm..... skolebolle!! mmmmm..... himmelsk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når / hvis jeg blir med på dette vedemålet må jeg skifte nistemat... har hatt skjeve med sjokade på... :drible: Men får stipend nå 10 400kr halvåret Nå skal det bli hagle eller rifle på meg Også litt nistemat fra den fine kantinen vårres :thumnup: Se bilder på http://www.karmsund.vgs.no har ikke direkte link her... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hadde kanskje klart 3 dager jeg.. ikke stort mer tror jeg ass.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hadde glatt klart meg over en mnd. spiser nesten aldri godteri,og kan godt la være i en mnd... drikker en del brus da .. men bare lett brus,ja jeg veit..det er ikke sunt det heller... men men... øl var jo ikke på lista,så da er jeg happy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Potetgull og Cola er godt å kose seg med foran pc'en en god fredagskveld. Jeg hadde aldri klart det som dere gjør. Stå på alle sammen!! Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvis det er sukkerfritt. Det meste inneholder jo sukker, i form av stivelse, for eksempel. Til og med tyggis, det inneholder søtningsstoffet Sorbitol som gjøres om til sukker i magen. Og sukkerfri brus som Pepsi MAX inneholder søtningsstoffet Aspartam som er bevist kreftfremkallende, det tærer også på tennene siden den er så sur, noe som kommer av tilsetningen av kullsyre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Hvis det er sukkerfritt. Det meste inneholder jo sukker, i form av stivelse, for eksempel. Til og med tyggis, det inneholder søtningsstoffet Sorbitol som gjøres om til sukker i magen. Og sukkerfri brus som Pepsi MAX inneholder søtningsstoffet Aspartam som er bevist kreftfremkallende, det tærer også på tennene siden den er så sur, noe som kommer av tilsetningen av kullsyre. Dette er ikke slankeklubb, et veddemål. Gode ting er forbudt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eirikeb aka. LordZyfex (har nylig skiftet nick til førstnevnte) spiste sjokolade igår. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mm. Jeg har er nok ute. Var flink å kjøpte farris til LAN, men tenkte ikke på at sjokolade var godteri. Føler meg ganske snytt nå jeg. Men men, jeg skal prøve å fortsette dette, mindre brus, mindre godteri, mer trening. (føler meg egentlig ganske sunn jeg, trener 7-9 timer i uka, pluss at jeg drikekr lite brus og spiser nesten ikke godteri! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Da sa jeg hadebra. Fikk marsipan fra Lübeck i Tyskland. Kan jo ikke si nei takk til verdens beste marsipan. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Bundy: er Nugatti på skive lov...og litt sukker på grøt? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er nok ute eg og. Var i bursdag igår og gløymte meg heilt, forsynte meg med litt av kvart utan å tenka meg om. Shame on me. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 sorry. glemte meg rent, og drakk cola. da er vel jeg og ute.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg