Skogli Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 The_Fire: Hva jakta du på da? Hadde ikke klart meg jeg heller Spiste sjokolade og brus på jaktturen : Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vil hva? Holde deg snopfri? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er wienerbrød snop? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Godtestopp gjør jeg ikke for meg selv men for pengenes skyld.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er pizzahorn lovt? Pepsi Max er vel lov? Og TabXtra? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 The_Fire: Hva jakta du på da? Hadde ikke klart meg jeg heller Spiste sjokolade og brus på jaktturen : Jakta ryper! Gikk 12.8 km den dagen, så jeg tror nok jeg forbrente minst like mye som jeg spiste. Skal i butikken nå for å kjøpe potetgull Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvordan vet man at en ikke jukser? Det er lett og bare ta seg en liten sjokolade i godt selskap, og si på forumet at du har rent mel i posen. Får vel bare stole på alle sammen, og håpe på at dem ikke skeier ut uten og si ifra. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvordan vet man at en ikke jukser? Det er lett og bare ta seg en liten sjokolade i godt selskap, og si på forumet at du har rent mel i posen. Får vel bare stole på alle sammen, og håpe på at dem ikke skeier ut uten og si ifra. Hva vil poenget med juksing være? Det er jo bare en selv det går ut over. Man får kanskje ørlite grann mer respekt fra andre forumbrukere, men kanskje litt dårlig samvittighet i samme slenge... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bedre å få pitte litt mer respekt og god samvittighet enn pitte litt mer respekt og dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hvordan vet man at en ikke jukser? Det er lett og bare ta seg en liten sjokolade i godt selskap, og si på forumet at du har rent mel i posen. Får vel bare stole på alle sammen, og håpe på at dem ikke skeier ut uten og si ifra. Derfor jeg skrev meg på avhopper lista når jeg sprakk Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 En ting. Jeg kom på at jeg faktisk frakk brus dagen det hele begynte. Men jeg tenkte meg faktisk ikke om. Har faktisk ikke slått meg før nå. Er jeg "clean" fordet? Og, er iskaffe fra tine lov? Begynner å savne det nå.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 En ting. Jeg kom på at jeg faktisk frakk brus dagen det hele begynte. Men jeg tenkte meg faktisk ikke om. Har faktisk ikke slått meg før nå. Er jeg "clean" fordet? Og, er iskaffe fra tine lov? Begynner å savne det nå.. Du er jo ikke meldt på.. Så du må vente til neste runde. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Joda, er meldt på. men under navnet LordZyfeX Endret 13. september 2005 av Eirikeb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Joda, er meldt på. men under navnet LordZyfeX # #14: Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle nåværende og fremtidige kallenavn. Punkt 17 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Se også punkt #13: for hvordan klager bør fremstilles Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fikk nytt brukernavn av våre alles kjære Ueland. Så det så. Skal godt gjøres å skaffe seg 1524 poster på to uker uten å bli bannet for OT? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Fikk nytt brukernavn av våre alles kjære Ueland. Så det så. Skal godt gjøres å skaffe seg 1524 poster på to uker uten å bli bannet for OT? 23/04/2004 Så du hadde ingen poster før du endra navn? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hadde han vel? han har vel posta som en gal tenker jeg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bundy, bare se bakover, så ser du at han er meldt seg på. Du har bare gått litt i surr nå! Se her: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4785227 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hadde han vel? han har vel posta som en gal tenker jeg. Tja, jeg bladde litt i alle innleggene hans, hvis det var tilfelle hadde han hatt flere sider med poster fra en dato. Og noen hadde jo merke hvis han spamme så mye. Må være ny rekord elns. For innlegg teller ikke på OT. EDIT:Så derfor må du ha hatt en del mere innlegg når du endra navnet. EDIT2: Var jeg som surra, tusen takk for at du hadde i signatur at du endra navn. Endret 13. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg