Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Uff, noen som hopper av så tidlig, er det så vanskeligt da? Uff Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Uff, noen som hopper av så tidlig, er det så vanskeligt da? Uff Ja, jeg sliter seriøst Drikker 3 liter light lime om dagen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Uff, noen som hopper av så tidlig, er det så vanskeligt da? Uff Bare lever livet som normalt jeg, er minimalt med godteri uansett... Dessuten var jeg utroig trøtt og trengte energien. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvit sjokolade er basert på kakaofett og ikke kakao(pulver) som vanlig/mørk sjokolade er basert på. Så du røyk nok allerede der. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva er poenget liksom? Folk kommer inn her å skryter av at de har gitt opp.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mørk kakaobasert sjokolade bør vel egentlig være lov i moderate mengder da det faktisk er sunt. Stemmer, men det er fortsatt godteri, og det er like greit at hvis man først ikke skal spise noe godteri, kan man like godt kutte ut slike ting, selv om de er i grenseland. Tjukkas du, Lars? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skryter? Mener heller at de på en måte gjør litt narr av seg... De seier jo egentlig: Jeg klarer ikke å holde på noe i lengre perioder... Dette var kanskje å ta litt hardt i .... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 vi får premie sant? for å holde ut altså Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Stolthet? Litt respekt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tjukkas du, Lars? Nei, egentlig ikke. BMI'en min er over 25, men det skyldes muskelmasse. Satser på å gå ned et par hakk når det kommer til fettprosent. Prøve å bli litt definert. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dessuten var jeg utroig trøtt og trengte energien. Skylder på meg gjør du også! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Stolthet? Litt respekt? Hvis du slenger på en sjokolade så kan eg være fornøyd med det :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Stolthet? Litt respekt? Hell naw! :!: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 naw? Hva pokker er det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 naw? Hva pokker er det? No, dc++ sleng. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg eier. Dagens inntak:- 2 bokser tunfisk - 2/3 dansk fullkorns rugbrød - 2 liter vann - 3 bananer - 4 plommer Ser bra ut, Lars Men, 2 liter vann? Er ikke det en del? Man skal igrunn ha minst 2,5 hver dag uten trening. Trener man aktivt skal man ha det dobbelte. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Aaah eg dør etter cola ! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har kjøpt meg en Pepsi Max i går, spiste snop i dag Men jeg er ikke med i konkuransen da så Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ugh, dette er en hard dag, sliter utrolig med å holde meg unna det som ikke er lovlig å spise. Hvorfor må alle rundt meg gafle i seg allverdens søtsaker og dill når jeg kjemper for livet for å motstå ? Men skal holde ut, første perioden er værst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg