Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med Bios problemene mine? PLIS

Kriwin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig ? Hvor ser du at CPUèn går på 1,1 GHz ?

Jeg ser det i Biosen og På kontrollpanelet på maskina..

Og nå Lagger det på BF2 :cry:

Kristian

Du kødder ikke med oss :p

Ærlig talt, har ikke vært bort i noe slikt...

Det er faktisk serriøst!! Hadde det samme problemet før men så fikk jeg ny OCZ ram og da funka det perfekt men plutselig klikka det igjen:(:(

Kristian

Lenke til kommentar

Kristian

Det er faktisk serriøst!! Hadde det samme problemet før men så fikk jeg ny OCZ ram og da funka det perfekt men plutselig klikka det igjen:(:(

Kristian

OK ! Test med andre Rambrikker.

Lenke til kommentar

Kristian

Kristian

OK ! Test med andre Rambrikker.

Med de gamle mine tenkte du på?

Det funka jo ikke med de heller:(

Kristian

Lenke til kommentar
Ser jeg ikke får noen respons på mitt innlegg om ny bios, er versjon 1009 forresten, kan det ikke ha noe med det å gjøre da, er ikke sikker.

Du har ikke diskettstasjon sier du, last ned og bruk asus update om hk ditt støtter det, da flasher du i windows.

Har prøvd det siste du sa der men når jeg skulle laste ned oppdateringa så Fikk jeg en eller annen feilmelding:S

Kristian

Lenke til kommentar
Ser jeg ikke får noen respons på mitt innlegg om ny bios, er versjon 1009 forresten, kan det ikke ha noe med det å gjøre da, er ikke sikker.

Du har ikke diskettstasjon sier du, last ned og bruk asus update om hk ditt støtter det, da flasher du i windows.

Har prøvd det siste du sa der men når jeg skulle laste ned oppdateringa så Fikk jeg en eller annen feilmelding:S

Kristian

Vel, prøv å laste ned den som jeg linker til og fortell hva slags feilmelding du får, om du får en.

edit:

- bios fila er ei zip fil, du må pakke den ut

- installer asus update og start programmet

- velg at du vil oppdatere fra ei fil

- finn frem til den utpakkede bios fila, flash i vei

- om du skulle være usikker på dette ;)

Endret av MorePower
Lenke til kommentar

Jada :) Absolutt verd å prøve, ASUS har et eget prog. for å flashe biosen i Windows..

Bare det er så merkelig at alt fungerte bra for noen dager siden.. :hmm:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Bare det er så merkelig at alt fungerte bre noen dager siden.. :hmm:

Tenkte det samme, derfor usikker på om det vil hjelpe på dette problemet. Men alltids greit å ha siste bios, og det har han sannsynligvis ikke, siden han ikke visste så mye om hvordan man flasher biosen. Verd et forsøk "though"

Lenke til kommentar
Nei, hjelper ikke oppdateringa har ikke jeg flere ideer for øyeblikket, skjønner ikke hvordan minne kan fremprovosere en slik feil, om det skulle være noe galt med minnet. Ville tro maskinene nektet å starte eller bsod eller noe hvis minnet ikke maktet 200.

Som sagt, har ikke vært bort i dette problemet før så det så.

Tror ikke på minnefeil men noe må man luke ut, det neste blir vel HK.

Tipper at noen har byttet ut CPUèn hans mot en Athlon 1,1GHz bare på fan.. :p

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Sorry at jeg ikke fikk svart mere i går! Gjorde sånn som jarmo sa og da klikka det litt inni her skjønner dere. Så da ga jeg opp;)

Men det er bare det at jeg ikke får gjort en dritt inni biosen fordi når jeg er ferdig inni der og skal save og restarte så bare skrur den seg av og jeg må stille alt til defualt igjen:(

Skjønner ikke en Dritt jeg!!:S

Kristian

Lenke til kommentar
Sorry at jeg ikke fikk svart mere i går! Gjorde sånn som jarmo sa og da klikka det litt inni her skjønner dere. Så da ga jeg opp;)

Men det er bare det at jeg ikke får gjort en dritt inni biosen fordi når jeg er ferdig inni der og skal save og restarte så bare skrur den seg av og jeg må stille alt til defualt igjen:(

Kristian

Har rett og slett en mistanke om at biosen din har blitt korrupt... :hmm:

Lenke til kommentar

Kristian

Har rett og slett en mistanke om at biosen din har blitt korrupt... :hmm:

:O Å det vil si? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...