Gå til innhold

jeg fikk tanbørster i posten

Espen pai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, så GENIALT!

Klikk-børsten min klikker heller ikke. Hva gjorde du? Email? Skrev du da med fullt navn og adresse?

jeg skrev en mail til kordan og lurte på hvorfor tannbørsten min ikke klikket...

så svarte de med og beklage, men den klikker egentlig ikke. det er bare ett merkbart klikk i bøyesaken i børsten.. og att hvis jeg skrev navn, adresse og ønsket hardhet kunne de ssende en ny børste :thumbup: så fikk jeg fire vakre tannbørster i posten :w00t:

EDIT: nå er ivartfall en leif borte.

Endret av Minerva
Lenke til kommentar
Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ?

Sånn til å putte på børsten vel. :ermm:

For å beskytte den mot bakterier fra badet og slikt? Neat :)

Ikke bakterier, de er der uansett. Men om du mister børsten på et toalett gulv kommer de praktiske. Eller om du har flere børster i et glass og børstene er borti hverandre.

Lenke til kommentar
Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ?

Sånn til å putte på børsten vel. :ermm:

For å beskytte den mot bakterier fra badet og slikt? Neat :)

Ikke bakterier, de er der uansett. Men om du mister børsten på et toalett gulv kommer de praktiske. Eller om du har flere børster i et glass og børstene er borti hverandre.

i brevet som de kom med tror jeg det sto reise etui :hmm:

men jeg lurer på om jeg skal finne noen flere produkter jeg ikke er helt fornøyd med..

var ufattelig morro igrunn.

men hva gjør jeg med 4 nye tannbørster? har i tillegg en lik fra før....

Endret av Minerva
Lenke til kommentar

Her kommer et godt tips til dere alle: Tannbørster fåes i enhver vanlig dagligvarebutikk og koster vel ca. 20kr men prisen kan være sterkt varierende. (Det er altså ikke store summer man sparer her). De finnes ofte i mange farger og former. Ta dere en tur ved neste anledning og sjekk ut utvalget. Jeg er sikker på at dere kan finne noe som passer dere.

Lenke til kommentar
Her kommer et godt tips til dere alle: Tannbørster fåes i enhver vanlig dagligvarebutikk og koster vel ca. 20kr men prisen kan være sterkt varierende. (Det er altså ikke store summer man sparer her). De finnes ofte i mange farger og former. Ta dere en tur ved neste anledning og sjekk ut utvalget. Jeg er sikker på at dere kan finne noe som passer dere.

Så ikke poenget med denne tråden her da...

Men dette er helt vanlig prosedyre hos de fleste. Jeg har sendt inn tannpasta det var noe galt med da jeg var en 16 - 17 år gammel. Fikk en ny tilbake og munnskyll. Før det igjen da jeg var en 12 - 13 år gammel klaget min mor på noe sjokolade. Fikk tilbake det ti dobbelte ca.

Så har du mat eller slike forbrukervarer som ikke holder mål, sende dem inn med et hyggelig og spørrende brev, så får du nesten alltid noe tilbake.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...