Espen pai Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg sendte et brev for morro skyld til jordan og lurte på hvorfor min jordan klikk ikke klikket. i dag fikk jeg ikke en men FIRE tannbørster av jordan i posten se så vakre de er Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 HAHA trenger en ny tannbørste, kanskje bare sende mail til Jordan? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Herregud, så GENIALT! Klikk-børsten min klikker heller ikke. Hva gjorde du? Email? Skrev du da med fullt navn og adresse? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ? Sånn til å putte på børsten vel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ? Sånn til å putte på børsten vel. For å beskytte den mot bakterier fra badet og slikt? Neat Endret 3. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Herregud, så GENIALT! Klikk-børsten min klikker heller ikke. Hva gjorde du? Email? Skrev du da med fullt navn og adresse? jeg skrev en mail til kordan og lurte på hvorfor tannbørsten min ikke klikket... så svarte de med og beklage, men den klikker egentlig ikke. det er bare ett merkbart klikk i bøyesaken i børsten.. og att hvis jeg skrev navn, adresse og ønsket hardhet kunne de ssende en ny børste så fikk jeg fire vakre tannbørster i posten EDIT: nå er ivartfall en leif borte. Endret 4. september 2005 av Minerva Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Haha, kult. Jeg vil også ha tannbørster i posten.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heheheh naijs! Utnytte eller ikke untytte, DET er spørsmålet Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Skal skrive brevet i kveld, da min ikke klikker Colgate FTW Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) "Og plutselig fikk Jordan massevis av mail fra folk som ville ha tannbørster.." Endret 5. september 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ? Sånn til å putte på børsten vel. For å beskytte den mot bakterier fra badet og slikt? Neat Ikke bakterier, de er der uansett. Men om du mister børsten på et toalett gulv kommer de praktiske. Eller om du har flere børster i et glass og børstene er borti hverandre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Rått. Hva er de små boksene som ligger ved siden av børstene ? Sånn til å putte på børsten vel. For å beskytte den mot bakterier fra badet og slikt? Neat Ikke bakterier, de er der uansett. Men om du mister børsten på et toalett gulv kommer de praktiske. Eller om du har flere børster i et glass og børstene er borti hverandre. i brevet som de kom med tror jeg det sto reise etui men jeg lurer på om jeg skal finne noen flere produkter jeg ikke er helt fornøyd med.. var ufattelig morro igrunn. men hva gjør jeg med 4 nye tannbørster? har i tillegg en lik fra før.... Endret 5. september 2005 av Minerva Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Del de ut på skolen, gi dem til familien! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Her kommer et godt tips til dere alle: Tannbørster fåes i enhver vanlig dagligvarebutikk og koster vel ca. 20kr men prisen kan være sterkt varierende. (Det er altså ikke store summer man sparer her). De finnes ofte i mange farger og former. Ta dere en tur ved neste anledning og sjekk ut utvalget. Jeg er sikker på at dere kan finne noe som passer dere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Her kommer et godt tips til dere alle: Tannbørster fåes i enhver vanlig dagligvarebutikk og koster vel ca. 20kr men prisen kan være sterkt varierende. (Det er altså ikke store summer man sparer her). De finnes ofte i mange farger og former. Ta dere en tur ved neste anledning og sjekk ut utvalget. Jeg er sikker på at dere kan finne noe som passer dere. Så ikke poenget med denne tråden her da... Men dette er helt vanlig prosedyre hos de fleste. Jeg har sendt inn tannpasta det var noe galt med da jeg var en 16 - 17 år gammel. Fikk en ny tilbake og munnskyll. Før det igjen da jeg var en 12 - 13 år gammel klaget min mor på noe sjokolade. Fikk tilbake det ti dobbelte ca. Så har du mat eller slike forbrukervarer som ikke holder mål, sende dem inn med et hyggelig og spørrende brev, så får du nesten alltid noe tilbake. AKIRA Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Kan jeg få den rosa? Og til den som sier at man kan kjøpe det i en dagligvarebutikk... Mye mer spennende å få det i posten vel. Endret 6. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Lættis... Fet tråd :!: Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) jeg sendte et brev for morro skyld til jordan og lurte på hvorfor min jordan klikk ikke klikket. i dag fikk jeg ikke en men FIRE tannbørster av jordan i posten http://i14.photobucket.com/albums/a328/min...87/DSC00474.jpg://http://i14.photobucket.com/albums/a...SC00474.jpg se så vakre de er Akkurat det ble jeg overraska over også. Kjøpte en klikk i stad, men den klikker jo ikke!! Jeg vil også ha. Jeg skal bygge opp en Jordan-hær som skal infiltrere tannbørsteglasset, slik at andre sine ikke tør å være der lenger fordi hæren min skaper så stor forvirring om hvem som eier hvilken tannbørste..(det er ekkelt med hele familien sine tannbørster i et glass..) Også skal jeg herske alene i all evighet! Men, men. Teit at den heter klikk uten at den klikker. Edit: Angående reise-etuiene, så er det jo en liten artig fakta at tannbørsten bør stå 2 meter unna toalettet. Dette fordi hvis de står nærmere, så kan bæsjebaselusker virvle seg opp i tannbørsten din, og bæsj er ikke kult å spise. Så hvis du har do-in-bad, slik som mange har, så kan du bare putte på de Endret 8. september 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå