CrZy_T Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18096 Hvis man klikker seg inn på hvertfall de 8 første webshoppene så er prisen noe HELT annet enn det som står i prisguiden. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har du vurdert å trykke på knappen "Varsle feil i prislisten!"? Står over "kjøp" på øverste produkt. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 prisguiden oppdaterer seg vel en gang i døgnet, kan jo hende webshoppen har en annen pris i mellomtiden. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Har du vurdert å trykke på knappen "Varsle feil i prislisten!"? Står over "kjøp" på øverste produkt. Fjo! Merker jeg ikke helt hadde med meg øya når jeg så linken Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei, jeg ser ikke noe galt hos oss. Butikkene som har feil pris har samme leverandør, så det kan ligge en feil der. Jeg lar det ligge over natta, så får vi se om de retter opp feilen Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vi har fått feil priser i prislistene fra butikkene. Ettersom det har vært helg har det tatt litt ekstra tid å få rettet opp feilen, men i morgen tidlig skal riktige priser være på plass igjen. Beklager ulempene dette har medført! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå