Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dette er jo bare gøy. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Trodde det var til 10. Sikkert feil. På norsk skal man faktisk skrive med bokstaver, inntil det blir uoversiktlig. Når det gjelder matte, derimot, er det tall under tolv som skal skrives med bokstaver. Oversiktlig på norsk: Femogtjue. Uoversiktlig på norsk: Hundreogtrettitotusenfemhundreogti. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Trodde det var til 10. Sikkert feil. På norsk skal man faktisk skrive med bokstaver, inntil det blir uoversiktlig. Når det gjelder matte, derimot, er det tall under tolv som skal skrives med bokstaver. Oversiktlig på norsk: Femogtjue. Uoversiktlig på norsk: Hundreogtrettitotusenfemhundreogti. eller tyve fem Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 gi faen å skrive FJORTISS-språk.. dere er verre enn de som deler opp ord.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ikke kommenter mere, vi får bare warn. Så vi kan sitte og vente på en moderator Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ikke kommenter mere, vi får bare warn. Så vi kan sitte og vente på en moderator det er jo ikke gøy alt Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg vil joine orddelingspatrulien Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Ikke kommenter mere, vi får bare warn. Så vi kan sitte og vente på en moderator Beklager at jeg hengte deg ut Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Okei, da skal vi fra nå av prøve å diskutere seriøst hva vi egentlig vil med denne patruljen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Okei, da skal vi fra nå av prøve å diskutere seriøst hva vi egentlig vil med denne patruljen. vi vil banne alle som har joinet den.. perm ban lik som Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 OK. Vi poster inn en orddeling her, og diskuterer hva som skal være i stedet for ordelingen. Jeg har finni en orddeling, den er sånn: vaske maskin. Jeg tror det er vaskemaskin som er riktig Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 På norsk skal man faktisk skrive med bokstaver, inntil det blir uoversiktlig. Når det gjelder matte, derimot, er det tall under tolv som skal skrives med bokstaver. Oversiktlig på norsk: Femogtjue. Uoversiktlig på norsk: Hundreogtrettitotusenfemhundreogti. Er det en personlig vurderingssak når det blir uoversiktlig? Takk for rettelse btw . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Okei, da skal vi fra nå av prøve å diskutere seriøst hva vi egentlig vil med denne patruljen. Kanskje noen har dyslekti? Kanskje noen strever med rett-skriving? Kan ikke dra hårene til alle på forumet over en kam. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Haha, den var morsom. Da tar jeg meg den friheten å stille det første spørsmålet: Har denne "klubben", eller hva man nå kan kalle det, livets rett? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ape katt = apekatt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Uhm, dersom du tok min "rapport" som et tegn på at jeg ville bli med i klubben din Mys så tror jeg kanskje du må slå opp ordet sarkasme og melde meg av igjen. Ikke pokker om jeg vil bli assosiert med denne klubben, sorry Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Også kjent som henge-ut-andre-klubben? ser ut til OG stemme ganske bra, og stenges derreter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg