Nord3ng Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå legger jeg ut showcase av min kjære Volvo. Det er oprinnelig en 1981 modell, men er ombygd til 1986 modell. Motoren er byttet fra en 2.1L til en 2.3L med kvasskam som er gått 180 000km. Har laget GL look på den, satt på Gruppe A Vinge osv.. er for masse til å skrive, dere kan heller spørre meg hvis dere lurer på noe. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 det var da en fryktelig lat showcase "for masse til å skrive".. Jeg ser laksetrapp.. '81 ombygd til '86 sier du.. Har du tilogmed satt på de listene nederst på dørene? Også kjent som rustsamlere? Uansett, hva slags motor? Interiør? Girkasse? Få ut noen flere bilder da, vil se alt.. Noe rust? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Flere bilder, og mere specs, takk! Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) hehe.. ja er litt lat av meg.. Laksetrappa er faktisk ødelagt nå Jeg tok den av og når jeg skulle sette den på igjen knakk noen av festene så jeg ga den til en kompis som skulle lime den og bruke den selv. Har satt svarte lister rundt hele bilen og "rustsamlere" på siden ja. Det er bare skjermene framme og bagasjelokket som mangler så er den total ombygd til 86 mod. Endret 4. september 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Litt Info: Motor: B230A Girkasse: 4 trins manuell Understell: Orginalt, men skal bestille 40mm sekesett Bremser: Orginale Styling: Snutepanser, GLT grill, Spredere, Front leppe, Hvite blinkers framme, rød sota på siden, helrøde baklykter, Dekaler Interiør: Byttet fra beige til svart, GLE ratt, Oljetrykk måler, turteller, Alu dørk matter, pedalsett, setetrekk Skal skrive mer etterhvert som jeg kommer på Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 har et rusthull i baksjermen, har ikke funnet noe annet av rust, så det er ikke så mye av rust til å være en `81 Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg skal legge ut flere bilder senere, må få tatt noen nye, de gammle jeg har er for store så jeg må ta noen bilder med mindre oppløsning. Endret 4. september 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ser ut som om du har bulk på framskjermen.. Menne, hvorfor har du satt på rustsamlere? altså, bilen er jo mye penere uten, slik som min Uansett, bilder store og moro å se en med eldre 240 enn meg Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 har banka ut den bulken, bildet er 2-3 uker gammelt. Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Her er litt oppdatert info om bilen: Type: Volvo 244 Dl Modell: 1981 Vekt: 1250kg Motor: Byttet fra 2.1l til 2.3l Effekt: 116hk + kvassere kam, green filter Understell: Orgnalt, men 40mm senkesett kommer Bremser: Orginale Lakk: Rød med svart panser Ice: 12" Sub,Cd-spiller, forsterker, 6x9 Styling: Nesten helt ombugd til 86mod, Snutepanser, GLT grill, Sota bakruter, Hvite blinklys framme, rød sota på siden, helrøde baklykter, Gruppe A vinge, Skiltplate, Frontleppe, dekaler, Luftinntak, Spredere, Trykkforsterkere. Interiør: Byttet fra beige til svart, setetrekk, hvite instrumenter, røde blinklys indikatorer, rødt cupè lys, GLE ratt, Pedalsett, Alu dørk matter, Turteller, Olje trykk måler. Endret 5. september 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du har skrevet sånn ca. alt av det der fra før Åssen gikk det med godkjenning av motorbytte da? Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Hehe.. var jo som sagt en oppdatering... Motor godkjenning?? Hvilken motor godkjenning? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da venter jeg bare på flere bilder.. Vent, hva er det jeg ser? ØYELOKK? Å gud.. Ikke si det er svart teip bare? *le* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da venter jeg bare på flere bilder.. Vent, hva er det jeg ser? ØYELOKK? Å gud.. Ikke si det er svart teip bare? *le* Joda, det er tøft.. Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 hehe.. joda er svart teip, men det var den forrige eieren som satte på, de fjernet jeg i forrige uke skal bestille øyelokk så snart jeg finner en plass å kjøpe de Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ikke finn en plass å kjøpe de.. 240er passer ikke med øyelokk, tro meg.. Jaja, smaken er som baken.. Jeg venter på bilder, Nord3ng, nye, så jeg ikke klager på ting som ikke er der lenger Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Får se om jeg skal ha øyelokk eller ikke... tar det litt på sikt.. Får ikke till å laste opp bilder, står at de er for store Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Her er noen bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå