Banzai Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hey! Har på følesen av det gamle skjermkortet ditt var ett ATI kort? Da ville jeg tatt en tur på nettet og hente ett 'fjern alle spor etter ati' type program. De er noen j*vler til å legge igjen en del filer her og der... Hadde samme problemet da jeg kjøpte mitt Gforce 6600XT kort. Hadde ett Ati 9200 før, og måtte omtrent gå over pc'n med lupe for å få gforce'n til å funke som den skulle. . Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du formaterte vel og satt opp windows på nytt etter å ha skifta MB?? om ikke så gjør det med en gang. Om det er gjort så kan du prøve å avinstallere Chipset driverene + skjermdriverene, Installer deretter bare skjermkortdriver og se hva som skjer.. lukter konflikt driverene imellom her. Gå inn på MB produsenten sin side å last ned bare Chipset driveren og ikke noe superdriver med masse innebygd stash.. Om ingen av delene fungerer så ser det ut som du må skifte til ett Ati kort Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Har ikke hatt noe ATI kort før nei... kun nvidia. Men hovedkortet bruker ATI chipset. Jeg formaterte windows-partisjonen og installerte både XP sp2 og 2000 på nytt ja. Og installerte alle drivere som fulgte med. Og avinstallerte, og prøvde på nytt. Og formaterte på nytt og prøvde på nytt Det som er så kjipt er at produsenten av hovedkortet, Sapphire, såvidt har drivere på siden sin, og ihvertfall ikke til hovedkortet mitt, som ikke er nevnt engang! Og support-forumet deres har de akkurat erstattet med et nytt som ikke funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå