able Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Fungerer det ikke med NTFS? Skal kopiere en partisjon med NTFS og legge inn image-fila på en annen ntfs partisjon. Klarer å velge partisjonen som skal kopieres, men når jeg må vlge lagringssted så vises ikke partisjonene. Noen som vet? Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Som du allerede gjettet: Norton Ghost kan ikke lagre image-filen på en NTFS-partisjon. Neste versjon vil kanskje ha bedre støtte for NTFS? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 men dere da? Det er jo ikke ghost sin feil :smile: Tross alt, har du prøvd å nå en ntfs partisjon fra dos? :smile: Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Det er jo helt fett å bare legge det på CD oxo, da. Med høy komprimering får du glatt inn en 10 GB partisjon på tre plater. Og hvis alternativet da er å måtte reinstallere ALT ved en evt. krasj så synes jeg det er verd de 9 kronene... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 20:38, Xqtor skrev:Det er jo helt fett å bare legge det på CD oxo, da. Med høy komprimering får du glatt inn en 10 GB partisjon på tre plater. Og hvis alternativet da er å måtte reinstallere ALT ved en evt. krasj så synes jeg det er verd de 9 kronene... 10 GB på 3 plater? Selv med høy komprimering får jeg ikke mer enn ca. 1300MB på hver CD. Dette er med 700 MB CD'R plater og Norton Ghost 2002. Hva er det som er verdt 9 kroner? Skjønner ikke hva du prater om [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-11 20:52 ] Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 9 kr, kan jo være utgiftene for de 3 cd'ene? Hvis du har 10 gig med filmer mp3 og zip filer, sliter du med å få det ned på 3 cd'er(trur jeg). Men Er det textfiler, wav, og andre ukomprimerte formater og systemfiler skal du ikke se bort ifra en 10 --> 2,1 gig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå