Kamikazaa Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 når eg starter opp maskina kommer eg meg ikkje til Bios'en en gang.. hehe.. den stopper nett før den skal telle opp ram'en så kommer d tikking eller sånn i høytaleren som er i kabinettet.. vet vel ikkje ka d kan være? lurer på om det kansje er ram'en som har sagt takk for seg men de lyser jo som de skal (Corsair PC4000 Pro brikker) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Stapp øret ditt i nærheten av disken din og feel teh noise from HDD ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvilken strømforsyning benytter du? Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Eg bruker en orginal Chieftech 360W PSU.. helt lydløs så er litt glad i den:D. har restartet både BISO å CMOS nå men ingenting hjelper:( Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Da må du vel låne deg en brikke hos en kamerat og teste den? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 360W er for lite. Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 har ikkje akkurat så mye inni der. merkelig at problemet plutselig sku oppstå m tanke på eg har hatt 5 disker pluss mye lys å greier inni der UTEN problemer før å nå har eg koblet ut nesten alt ant enn d som er absolutt nødvendig for å prøve å luke ut problemene. men har en føkkings Qtec eg kan prøve på 550W som støyer noe inn i ****** Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 psuen funker sikkert greitt den. nok for å komme i bios.. i alle fall viss den ikkje er varm! tipper på at det er feil med rammen... eller hd som stopper booten... Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 For ta en tlf til Komplett å høre ka de har å si. tror kansje det kan være hovedkortet å.. har vært igjennom litt forskjellig.. hehe Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Sånn. da er hovedkort, minne og CPU returnert til Komplett så får vi c ka de finner ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå