Åsmund Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 er de bra? hva er prisen på en IKKE monster optisk kabel men vanlig tynn og billig en? takker for svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Forstår ikke helt hva du mener her. Link? Det er ingen vits i å kaste vekk penger på optiske kabler. Enten virker de, eller så virker de ikke. Det eneste som skiller, er kvaliteten på kabelens ytterjakke, koblingene osv. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Når det gjelder digitale audio signaler, så er det "ingen" forskjell i kvalitet. Som det ble sagt høyere opp: Enten så virker de, eller så virker de ikke". Selv i analoge systemer er betydningen av kabler høyt overdrevet. Der lønner det seg for de fleste, å putte de pengene i bedre forsterker/høytalere istedenfor. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 14:40, Bisarre skrev:Når det gjelder digitale audio signaler, så er det "ingen" forskjell i kvalitet. Som det ble sagt høyere opp: Enten så virker de, eller så virker de ikke". Vel, det er en sannhet med modifikasjoner. Det er fullt mulig å ha f.eks koaksialkabler som fungerer delvis, men lydkvalitetsmessig er det *ingen* forskjell på fungerende kabler, nei. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 takker for sva. spørsmålet var kansje litt difust. det var to spørsmål er høytalerene bra? hva er prisen på optisk kabel sånn ca. i butikken var det bare monster kabel Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hvilke høyttalere? Du spør om Creative 5.1, Creative har flere 5.1 høyttalersett i porteføljen. Jeg betalte 200,- for min. Den er en 1,5m lang Monster Cable. Billigste de hadde + jeg fikk "special price" :wink: Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 du var heldig med den prisen. det vcar disse høytalerene: Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 sikkert bedre enn det skrapet jeg kjøpte. abit home theater til 700 kr. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 du var heldig med den prisen. det vcar disse høytalerene: Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 sikkert bedre enn det skrapet jeg kjøpte. abit home theater til 700 kr. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg mener at jeg gav 100 kr / meteren for vanlig optisk (kjøpte en 3m kabel for 299) Edit: Og den brukes til surroundlyd (DVD-spilleren min har bare optisk utgang). Ekke no kvalitetsforskjell å snakke om _________________ Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 256MB SDRAM : Western Digital 60GB + IBM Deskstar 120GB : Logitech Dual Optical : IBM P200 20" [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-08-13 19:24 ] Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 jeg har ikke optisk utgang på dvd spilleren men på hk. Men det det ikke er på hk er digital lyd ingang fra fks dvd spiller. men det blir vel 6ch ut fra hk? før var det dvd spillere ofte med mpeg-kort. var det fordi skjerkorte på den tiden ikke takla dvd? gir et geforce2mx 400 64mb sdram kort dårligere dvd avspilling en geforce 3/4 e.l? det går jo glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå