Heineoen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hei! I dag satte jeg opp min gammle maskin... Da jeg startet den så ville den ikke boote Xp som lå på hardisken.. Så jeg formaterte den å installerte Xp på nytt.. Men den booter fortsatt ikke.. Det som skjer er at pc starter, teller ram, og når den skal starte hardisken så slår skjermen seg av å pc starter på nytt.. Hva kan ha blitt feil her? Oppdatering: Bør kanskje nevnes at noen ganger under installeringen av Windows Xp så får jeg opp denne feilmeldingen: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Hva betyr dette`? Endret 3. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du har en hardwarefeil. Bytt skjermkortet, og installer på nytt. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 har du prøvd en annen ram . Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Gjordt det dere bad meg om.. Virker fortsatt ikke.. Det som står i er: Cpu + Vifte Hovedkort 1 rambrikke 30bg Harddisk Skjermkort Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 når jeg har fått den feilmeldingen har det som regel vært ram feil, men kan vel ikke utelukke noe Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Det tyder på at det er harddisken siden det gikk helt fint å installere Xp på en annen harddisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå