H4ngm4N Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heng opp noen plakater på veggen.. Film- og musikkplakater tar seg bra ut Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Herregud, du hadde det rotete... Skapdører skal dessuten lukkes når du er ferdig i skapet. Kopper skal ut når de er utdrukket...Blyanstspiss(!!) eller hva du har på pulten, må vekk sporenstreks. Det går ann å få en elektrikker til å lage noen ekstra strømuttak, og sette kabinettene inn i skap. Da kan det begynne å hjelpe. Skal du ha noe på veggen, er rammer lurt... Dette var ikke til trådstarter, men til typen som postet bilder... Jeg fikk helt rydde-mani... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 - Enhver idiot kan holde orden, bare geniet behersker kaos. Hiv inn en håndgranat i ny og ne, slik at du oppnår den ekte warzone følelsen. Klart at du skal virkelig lide med når du er sniper i bf2. Råtten lukt gjør seg også i spill som doom3 og andre zombiespill. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1: Ingen bilder. (serlig personlige) 2: Bord skal gå langs veggen, de skal også være like. 3: Alle liker orgianlitet, (som f.eks en sykker hengende i taket som jeg har.) 4: Bruk like farger 5: Det viktigeste er at det er praktisk! 6: Få et søppelspann inn på rommet, og bruk det! 7: Kast de skjermene du ikke bruker. 8: Få deg et skap til Prosjerker og deler. BTW: jeg er ikke særlig god til og rydde jeg heller, men et ryddig rom er et pent rom Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 H4ngm4n:Heng opp noen plakater på veggen.. Film- og musikkplakater tar seg bra ut 1: Ingen bilder. (serlig personlige): Jeg har ingen personlige bilder på det rommet. 2: Bord skal gå langs veggen, de skal også være like: Plassen blir utnyttet bedre hvis bordene står slik de gjør. 3: Alle liker orgianlitet: JAAA! 4: Bruk like farger: Det er ikke så farlig. 5: Det viktigeste er at det er praktisk: Det er det! 6: Få et søppelspann inn på rommet, og bruk det: Ja det gjør jeg allerede. 7: Kast de skjermene du ikke bruker: Jeg bruker alle. 8: Få deg et skap til Prosjerker og deler: Alle deler som virker er samlet i en kasse. Alt som er defekt kastes ved første anledning. BTW: jeg er ikke særlig god til og rydde jeg heller, men et ryddig rom er et pent rom: Jeg synes det er koselig med ting overalt, jeg. Jeg klarer faktisk ikke å rote bort noe heller. H4ngm4n: Heng opp noen plakater på veggen.. Film- og musikkplakater tar seg bra ut: Yes! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Unnskyld spørsmålet, men er det plakater? For min del ser det ut som A4-ark teipet opp på en ubehandlet furuvegg, med en usannsynlig lite unnselig teip. Litt kraftigere skyts er absolutt verdt å vurdere. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Unnskyld spørsmålet, men er det plakater? For min del ser det ut som A4-ark teipet opp på en ubehandlet furuvegg, med en usannsynlig lite unnselig teip. Litt kraftigere skyts er absolutt verdt å vurdere. Svart/hvittbilder blir dessverre ikke noe bedre på fargeskriver... Vel, A4-ark som er festet med tape er bedre enn ingenting. Og noe musikkrelatert må jeg jo ha på veggen ved hifi-anlegget. Så hvorfor ikke noe(n) som er litt utenom det vanlige? (Det virker i allefall som jeg er MYE utenom det vanlige når det gjelder hva som er fint og ikke). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 La til eit eksempel på korleis eit rom kan være. Få det stilfullt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vel, A4-ark som er festet med tape er bedre enn ingenting. Sorry, men nei. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Denne siden, et par rammer og sånt skrot til å henge opp rammene med, og du er i boks. Litt maling skader neppe, men det er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 En stil jeg liker er en lys farge på rommet, med en matchende "kald" farge på gulvet. Man har innredning som står i stil med hverandre i farger og "trekk", og blander inn litt varmere farger i accessories. F.eks bilder, lamper, og så videre. Keep it simple. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nokon som veit om nokre sider der eg kan laste ned nokre interiørblad eller liknande i PDF-format? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det spørs om dere har nerver til å se datarommet mitt, da... Samme "regel" som for de andre rommene (jeg har totalt tre rom): Enkelt og funksjonelt, og rotete. Mange datamaskiner, minst ett stereoanlegg, hjemmelaget el-opplegg (ja, det er gjordt skikkelig), en haug med deler fra diverse elektriske apparater og masse lys (2x85 watt lysrør+2x18 watt lysrør+11 watt sparepære). Og ikke minst: Suzanne Vega "watches from the wall..." (noen må jo følge med på hva jeg driver med...). Jeg må bare si (enda en gang) at det interesserer meg lite hvordan rommet ser ut, men jeg synes av en eller annen grunn at det er tøft med kabler som henger rundt på veggene og i taket. Det er tydeligvis ikke så mange som er enige, men smaken er jo forskjellig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 larschroe: Fy faen, dritrått! (første pic) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Herregud, du hadde det rotete... Skapdører skal dessuten lukkes når du er ferdig i skapet. Kopper skal ut når de er utdrukket...Blyanstspiss(!!) eller hva du har på pulten, må vekk sporenstreks. Det går ann å få en elektrikker til å lage noen ekstra strømuttak, og sette kabinettene inn i skap. Da kan det begynne å hjelpe. Skal du ha noe på veggen, er rammer lurt... Dette var ikke til trådstarter, men til typen som postet bilder... Jeg fikk helt rydde-mani... Da skal du få komme hit Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det spørs om dere har nerver til å se datarommet mitt, da... du er ikke tilfeldigvis interessert i data? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du er ikke tilfeldigvis interessert i data? Jeg samler på datamaskiner og det som hører til (skjermer, skrivere, scannere osv.). Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 viktig å få fremhevd ting du liker og som viser litt hvem du er. vennene dine synes du er kul og dermed ofte ting du selv synes er kule. som plakater av favorittband osv. very good. jeg pussa nettopp opp rommet mitt, med forskjellig farge på veggene. ble dritkult!! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) før ETTER Ellers har jeg byttet seng + rammet inn plakatene og ordnet litt med kabler Ikke store endringene på selve rommet, men føler det be mer stil over det. Snek seg inn en sub, nye kabler, ny pc, ny seng og kanskje kommer det ny tv (lcd ) når jeg får lønn. Ryddet nettopp, men ikke lett å holde ryddig med skole, jobb osv. Endret 4. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Sorry for at de to siste bildene ble sugne, men har rotet vekk kameraet mitt, så det er mobilbilder. Bør vel komme med noen tips også : 1)Ha nok med oppbevaringsplasser, selv har jeg en boks under pulten + et par skap som er satt av til roteskap der ting som bøker, permer, blader, kabler osv. blir stuet inn. Med andre ord... ha minst mulig slikt liggende å slenge 2)Skal ikke så veldig mye til. Mal tingene og veggene i farger som passer sammen. Endret 4. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå