MrLee Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bildet er tatt med ett Nikon F65 og er ett av de første jeg har tatt Scannet inn med en Canoscan 4200F, fjerna farger og brukte litt healing brush der negativet var litt smussete og resizet i PS CS. (obs, bildet er ca 1.1MB) http://home.broadpark.no/~mlie/Scan10029-edited.jpg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Syns bildet var pittelitt kjedelig for min smak, men jeg likte det med at bildet er lyst i midten og blir mørkere og mørkere uti kantene. Foresten, er det Sola Lufthavn? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jepp Sola, og ja jeg kan se hvordan folk synes det er litt kjedelig, de stolpe tingene fascinerer meg bare så immari. P.S. Det skal egentlig være ett fly i bakgrunnen som akkurat lander, men for en eller annen grunn (mest sannsynlig relatert til uskarphet og dårlig scanning) så ser du det ikke engang på dette bildet ) Endret 3. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Meget stilig bilde. Liker støyen og S/h stemningen. Horisonten bør rettes opp. Stusser på en liten ting. Hvorfor har du lagt fokus på gjærdet og ikke på rullebanen eller stolpene innforbi gjærdet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Vet ikke helt. Min estetiske sans fikk det for seg at det var bedre å fokusere på gjerdet i øyeblikket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå