Trinitron Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hvordan lager jeg en ftp-server til og lagre filer?? og eventuelt.. hvor mye koster det?? litt info hadde vert flott Takk!! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) det koster ingenting du trenger en maskin og eventuelt domene. installer linux/BSD/UNIX og vsftpd Endret 3. september 2005 av hotstian Lenke til kommentar
Trinitron Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) hmmm.... litt dyrt'a men går d ikke å sette det opp på pc'n som jeg har her dah.. har ei stor linje og mye plass:) Endret 3. september 2005 av Trinitron Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 har du ikke en gammel 500mhz liggende? Lenke til kommentar
Trinitron Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 nei har 1000 mhz 32mb grafikkkort 382 mb ram 1 mb linje kan dere finne en ftp server som er gratis.. ingen evaluation takk:) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) vsftpd http://vsftpd.beasts.org/ er gratis og open source for Linux/UNIX/BSD * ftp.redhat.com * ftp.suse.com * ftp.debian.org * ftp.openbsd.org * ftp.freebsd.org * ftp.gnu.org * ftp.gnome.org * ftp.kde.org * ftp.kernel.org * rpmfind.net * ftp.linux.org.uk * ftp.gimp.org * ftp-stud.fht-esslingen.de * gd.tuwien.ac.at * ftp.sunet.se * ftp.ximian.com * ftp.engardelinux.org * ftp.sunsite.org.uk * ftp.isc.org brukte vsftpd i 2004. Endret 3. september 2005 av hotstian Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 erhm, du kan kjøre den på din egen pc ja. Resten er jo google ganske flink til. 'free ftpserver' Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 søk etter cerberus ftp, filezilla, raiden, eller bare "freeware ftp server" på google... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 1mb linje kan være litt lite Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg kjører ftp server fint for mine venner med en 2500/600 linje fra ngt. dog det er ikke mange brukere og de har som regel god tålmodighet.. Lenke til kommentar
Trinitron Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) hmm.... har jo xp.. men takk for hjelpen skal prøve Endret 6. september 2005 av Trinitron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå