FpsStu Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har begynt å jobbe fulltid, men vil gjerne ha litt utdanning som kan føre meg lengre i livet, men samtidig, så vil jeg ha bil og leilighet... Er det mulig å ta utdanning ved siden av jobben? Har studiekompetans, så det skulle vært no prob... Evt noen som har noen andre bra planer om hvordan jeg kan flytte ut, ha bil og studere samtidig? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det finnes jo mange deltids-studier rundt om kring.. Du må jo først bestemme det for hva du vil bli. Husk at det koster veldig mye penger å bo alene, ha bil, og studere samtidig.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fins ikke det noe sånn kveldsskole? Det blir dog mye stress med jobbing på dagen og skole på kvelden. I tillegg skal du spise og gjøre lekser. Dame? Det blir nok hektisk tror jeg. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 er det ikke bare lærere som kan jobbe å studere samtidig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå