Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jaja! FRP vant Skolevalget RV vant over KRF da.... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nå blir det jo spennende å se hvordan det går til mandag da! En spennende oppkjøring nå! Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dere som scorer høyt på Høyre, har dere fedre i et bedriftsstyre/konsern? Da spør jeg: har dere RV-ere hippieforeldre? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dere som scorer høyt på Høyre, har dere fedre i et bedriftsstyre/konsern? Da spør jeg: har dere RV-ere hippieforeldre? Ja, Decline.... Du som er så interessert! Hva jobber foreldrene dine som? Så kan vi finne ut hvordan foreldre RV-stemmere har.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mine foreldre? Pappa er teamleder i en norsk privat(!) videregående skole i Spania. Er ikke, og har aldri vært hippie. Men radikal. (Ja det er en forskjell - de amerikanske hippiene satt i campingvognene sine og røyket hasj - mens de norske radikale organiserte seg og bl.a forbød rusmidler blant medlemmer) Mamma etterutdanner seg. Interessant? Utsagnet mitt var forresten et sarkastisk svar på et tidligere utsagn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Herlighet, dette går jo over alle støvelskaft. Tråden går ut på å ytre sitt resultat i en test, ikke å hetse andres resultater. For eksempel du, Poor Leno, greier aldri å holde deg for god til å nevne noe negativt om partiene på venstresida, du lurer det inn i sånn ca. hver post. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Var egentlig ikke noe særiøst med mitt innlegg heller.... Jeg skjønner jo (som de fleste andre her kanskje) at de fleste har normale foreldre... (Har vært på kano-og telttur med klassen, så jeg er skikkelig tung i hodet ) @ Mr Berg: Jeg har kanskje gjort det? Sorry hvis du ikke liker det! Men er litt gøy/interresant/spennende å debattere med folk som Decline, og andre her! Skal ta det til etteretning, som de sier Endret 7. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Egentlig litt generelt, syns det hele tida blir litt amper stemning fordi alle absolutt skal belære de andre om hva som er «rett», og det blir litt «oh, ikke stem FrP da for de liker ikke jeg» (som et eksempel) hele veien her, syns jeg da. Vi har vel nok av andre tråder å diskutere i. Endret 7. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå