Poor Leno Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Poor Leno, det blir ikke virkelighet fordi RV ikke får posisjon til det. Men om de får inn et par personer på stortinget, kan de dra utviklingen i den retningen. Ikke pcer til alle elever - men en forbedret teknisk skole. For eksempel. Har også hørt at de jobber for fri arbeidsinnvanring! Dette, når Norge har det høyeste anntallet arbeidsledige siden krigen!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 FrP: ca. 68% Høyre: ca. 62% RV: ca. 54`% GO FrP! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det kom jo fram til det jeg skulla ha stemt, hvis jeg skulle stemme... 1. FRP 60,9% 2. SV 55,2% 3. V 53,1% Og sannsynligheten for at jeg ikke skal stemme blir da: 169,2% Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har også hørt at de jobber for fri arbeidsinnvanring! Dette, når Norge har det høyeste anntallet arbeidsledige siden krigen!! Teorien om at innvandrere tar jobbene fra nordmenn, er feilaktig. Selvsagt fører økt innvandring til økt tilbud av arbeidskraft, men samtidig øker etterspørselen etter varer og tjenester. Det er snarere en fordel enn en ulempe med innvandring i et økonomisk perspektiv, all den tid større markeder gir bedre muligheter for bredde og mangfold i tilbudet av varer og tjenester. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dette, når Norge har det høyeste anntallet arbeidsledige siden krigen!! Har vi? Kilde? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1. SP 61,5 % 2. FRP 58.8 % 3. Kystpartiet 57,6 % Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1. FRP, 73,2% 2. Høyre, 69,3% 3. KRF, 52,4% Ble overrasket over KRF men ser helt klart på hvilken side jeg ligger på. Men det visste jeg jo godt fra før av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1. FrP, 81,3% 2. Høyre, 79,3% 3. Venstre, 50,7% Jaja. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kristelig folkeparti: 68,1 Kystpartiet: 64,9 Senterpartiet: 64,5 GO KRF Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Rød Valgallianse: 77,4% Sosialistisk Venstreparti: 73,9% Senterpartiet: 68,7% har allerede forhåndsstemt da, på AP Lenke til kommentar
Decline Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dette, når Norge har det høyeste anntallet arbeidsledige siden krigen!! Men dette er en helt annen sak. RV ville opprettet flere jobber, dermed ville arbeidsledigheten nok gått ned. Det er også andre grunner til arbeidsledighet! For eksempel at det ikke er samspill mellom hvilke jobber som etterspørres og hvordan utdanning de arbeidsledige har! Vi trenger mange til sykehjem, eldre, renholdsarbeidere osv. + at man kan jo faktisk opprette sin eget jobb - alá kebabsjappa Se litt mindre svart-hvitt på det du Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Haha, jeg fikk følgende: Rød Valgallianse - 61,7% Kystpartiet - 54,3% FTP - 53,9% Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vi behøver strengt tatt ikke diskutere innvandring med mere i denne tråden. Vi har andre tråder til det formålet... Geir Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vi behøver strengt tatt ikke diskutere innvandring med mere i denne tråden. Vi har andre tråder til det formålet... Geir Neida! Skal ikke diskutere det mer Det var bare brukt som et eksempel fra min side om RV's politikk! Men skal ike diskutere det i denne tråden mer! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det spiller ingen rolle hvem som vinner valget. Uansett så blir regjeringen svak og lite handlekraftig. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og godt er det. Vel, det kommer an på hva du setter høyest av maktfordeling og folkesuverenitet... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 FPR - 64,1% H - 53% SP - 53% Ble ganske fornøyd, i og med at jeg skal stemme FRP... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Omtrent som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå