Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilder fra diverse biltreff..

Marvil

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har endra emnetittelen her, slik at tråden passer til litt mer enn ett treff.

Var på Gatebil på Rudskogen, og fikk tatt en 250 bilder ellerno. :p

Bildene finnes her..

(de ligger på VG sin fotoserver på grunn av at jeg ikke har båndbreddekapasitet på hotellet mitt til å hoste dem selv ved linking på forum)

Om andre har bilder fra Gatebil, evt andre bilder fra treff, kan disse også postes her. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Rundt 160-170 tusen og oppover. Se på blant annet finn.no og autodb.no. Karroseriet der kom i 1992 og fortsatte vel helt til rx8 tok over for noen år siden.

Er du villig til å kjøre høyrestyrt, kan du få dem for 140.000,-. Evt, om en bare vil ha show/banebil får man dem til 80.000 uten engangsavgiften vertfall.

Lenke til kommentar
Jeg liker måten du tar bilder på Marvil, keep up the good work. (Selv om de fra Gatebil er litt Max Power stil hvor en får kink i nakken etter å ha snudd hodet i ørten forskjellige vinkler..;))

Hehe, takk.. :)

Gatebilbildene var ikke akkurat rettvikla, nei, men jeg liker litt andre typer bilder enn vanlige av hele bilen. Syns det er morsommere med detaljer, og litt spesielle vinkler.

Men det med kink i nakken var min første tanke også når jeg gikk igjennom dem når jeg kom hjem igjen.. :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...