Fromage Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ser at det skal komme harddisker i mobil etterhvert. Hvorfor bruke dette når man har store minnekort. Er ikke de raskere? Mindre i størrelse er de også. Endret 3. september 2005 av Fromage Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vet ikke, men det er jo lett å miste et minnekort som er 1,5 cm langt og 0,5 cm tykt... Kjipt å miste det lille kortet som inneholder 4 GB med informasjon... Men som sagt, jeg vet egentlig ikke. Produsentene har nok en god grunn. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bare harddiskene tåler like mye juling som minnekortene så... en mobil ligger jo gjerne rundt og danser i lommer osv......... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Bare harddiskene tåler like mye juling som minnekortene så... en mobil ligger jo gjerne rundt og danser i lommer osv......... Det tåler de, det som opptar meg mere er, hvor mye mer strøm bruker de kontra minnekort? Endret 4. september 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg vet ikke, men det er jo lett å miste et minnekort som er 1,5 cm langt og 0,5 cm tykt... Kjipt å miste det lille kortet som inneholder 4 GB med informasjon... Skjønner poenget ditt, men det er da ikke mange som har flere minnekort med 4 GB, så da blir jo kortet som regel bare liggende i telefonen likevel. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sikkert fordi det har blitt billigere å produsere i det siste. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Det er ene og alene at det er billigere å produsere. En harddisk tåler ikke den samme behandlingen som et flashbasert minne. Dette har vært testet flere ganger. Endret 5. september 2005 av G3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå