chokke Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fælt så offtopic dette ble da... Skjerpings! okok Mener :!: Unnskyld kjære MiSP jeg tror jeg har en sykdom som kalles "off-topica syndromet"... la oss være sammen *nynne sammen skal vi leve* Nei! Nå gjorde han det igjen. SLem chokke! Fader *pang pang* *poff* Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hmm, sorry hvis jeg hørtes litt sur ut, det var ikke ment slik, men jeg ville bare stoppe dette før det kom alt for langt av banen. Skjønt det så ikke ut til å ha hjulpet stort... Endret 13. september 2005 av MiSP Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Humoren på forumet er av og til slående. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Humoren på forumet er av og til slående. Ja, det kan ikke sies med andre enn dine velvalgte ord. Holder med deg i den uttalelsen der. Gullkorn-kategorien er ikke hva den engang var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå