Zeph Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hjelp Eg har 2 harddisker, begge er splitta i 2. Skulle hjelpe bror min med å partisjonere harddisken hans (noko me fekk eit problem med, les lengre nede). Brukte Partition Magic 8. Tok den partisjonen som hadde minst av "verdi" på seg, men vil ha det tilbake. Eg ville ikkje risikere at han sletta heile disken, så eg fant ut at eg ville teste det sjølv, det skal jo tross alt ikkje gå galt...skal. Partisjon D, den andre partisjonen til hovudharddisken var 16GB, eg valge Resize og drog den ned til 10GB, så eg fekk 6GB unallocated space. Det såg ut til å gå smertefritt, alt gjekk fint og harddisken kom opp i Min Datamaskin. Men eg hadde ikkje behov for å splitte den, så eg ville slå saman partisjonen igjen. Valge Merge og at filene til den nye partisjonen skulle bli lagt i ei mappe på første partisjonen. Apple Changes. Midt i prosessen fekk eg opp ein Error..eg trykte på OK, og der kom faen meg enda ein error. Eg trykte OK igjen, og det såg ut til at programmet fekk fullført oppgåva. Eg gjekk inn i Min Datamaskin for å sjekke at alt var OK, men til min store forskrekkelse var det ikkje noko D-partisjon der, den var borte vekk. Eg restarta maskina, framleis borte. Starta opp igjen Partition Magic og der såg alt fint ut, Partisjon D var der, 16GB, men det er ikkje spor etter den i Min Datamaskin. Kan eg få fram igjen partisjonen utan å måtte formatere den? Eg tenker på å merge partisjonen med C i eit lite håp om at det fungerer, men om det går samme vei som første forsøk vil det resultere i at Windows-partisjonen klikker òg. I Partition Magic kan eg søke etter feil på partisjonen med "Check for errors", men den fant null feil. Alle tips og råd tas imot med stor takk. Som nevnt i starten hadde me problemer med å partisjonere disken hans. Det er ei Dell-maskin. I PMagic hadde han ikkje valget "Split", så eg lurte på korleis ein kan splitte? Må du først resize så du får Unallocated space og så splitte elns? Endret 3. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
bentose Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 At partisjoner forsvinner frå Windows ser ut til å vere eit nokså vanlig problem. Linux kan ofte lese frå slike partisjonar, men for å kopiere innhaldet treng du ein FAT32 formatert disk eller partisjon å skrive til. Eg veit desverre ikkje korleis du får dei fram att i Windows. Sjølv kopierte eg ut innhaldet og deretter partisjonerte på nytt i frå Windows. http://slax.linux-live.org/ Lenke til kommentar
Legion Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 det er mulig partisjonen ikke ble satt til active av PM siden prosessen ble avbrutt (mulig det heter hidden e.l. har ikke PM her). videre er det mulig dette må gjøres fra rescuedisks, måtte det selv for lenge siden, men nå har jeg ikke nyeste/nyere versjon av PM heller. om man må først resize for så å få unallocated space -> så opprette ny partisjon...jeg vil tro ja, det er uansett slik det vil foregså siden data må flyttes uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå