.Martin. Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 som menefelt sier... er dette ett bra spill? jeg elsket ffx Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er veldig delte meninger om dette. Du BØR hvertfall spille FF X før du setter i gang med X-2, noe jeg ser du har gjort. Hva du vil synes om spillet, er noe ingen kan forutsi, for noen liker det, andre hater det. Jeg personlig synes det var et helt greit spill, langt ifra det beste FF-spillet, men et greit tillegg til FF X-historien. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg er FF fan delux.. og jeg digget X, X-2 bare likte jeg.. vil si det ikke er det beste dem har kommet med.. men er man FF fan spiller man alle FF spill.. Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jepp, ffx-2 er grei spill, man MÅ spille ffx for at det blir no morsom ut av. for de to spillane henger sammen... hvis jeg sier d lett så er ffx: spill der du går et og et quest frem. ,mens ffx-2 så er man ganske fritt, og at man har flere valg mulighet og lage ditt eget historie. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg vil personlig si at X-2 har en mye mindre interessant og involverende historie enn x, og alle de andre ff-spillene jeg har spilt. det er liksom litt mer sukkersøtt og arkadeaktig. ikke at det er dårlig, men det er ikke like avhengighetsskapende som x og de andre. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Har hørt X-2 er veldig girl-power aktig. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er veldig bra Post 500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå