Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Takket være sine kunnskaper om romfart og astronomi blir Eivind Almhjell (23) fra Kristiansund den første nordmann i verdensrommet. Resten finner dere her! Måtte bare lage en tråd om dette, fordi jeg synes det er ufattelig spennende! Dette blir jo historisk, for han blir den første nordmannen opp i verdensrommet! Personlig må jeg innrømme at jeg trodde "space-ride" opplegget til Nidar bare var tull, men her kan du jo se! Lurer på om det blir mer allmennt å reise "opp dit" etter dette, eller hvertfall etterhvert! -Leno Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bare en liten ekstra-sak: Eivind er den tredje nordmannen som er booket på den første turen i regi av Space Adventures. Fra før har Ole Jakob Malmo sikret seg plass gjennom TV2-serien «Astronautene». Nylig annonserte også Chess-millionæren Idar Vollvik sine planer om å dra til verdensrommet. Han skal ha betalt en million kroner for turen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Ja, der kan du se! Det begynner å løsne nå! Om ikke mange år arrangeres det sikkert opplevelses-turer til månen! Star-Tour bokstavelig talt! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Husker det tv-programmet på TV2. Hadde selv veldig lyst til å bli astronaut. Men da var det liksom slik at vinneren skulle være første normann i verdensrommet. Men blir det slik nå da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Får håpe han få en god tur da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Bare en liten ekstra-sak: Eivind er den tredje nordmannen som er booket på den første turen i regi av Space Adventures. Fra før har Ole Jakob Malmo sikret seg plass gjennom TV2-serien «Astronautene». Nylig annonserte også Chess-millionæren Idar Vollvik sine planer om å dra til verdensrommet. Han skal ha betalt en million kroner for turen. Skulle til å skrive det samme. Alle Blir jo omtalt som den første normann i rommet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Da er det egentlig opptil de som fikser dette som avgjør den første nordmannen og jeg har heller større tro for at Idar Vollvik blir det enn de andre iom. at han har bestilt selv og er mer "pengesterke" enn de andre. Ja, selv om TV2 / Nidar-P4 sponser turen til de andre, så vil de nok ikke spe enda mer penger bare for at deres kandidat blir først. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Da er det egentlig opptil de som fikser dette som avgjør den første nordmannen og jeg har heller større tro for at Idar Vollvik blir det enn de andre iom. at han har bestilt selv og er mer "pengesterke" enn de andre. Mener jeg leste i Dagbladet at de skulle reise med samme romferge. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 "Jeg vil sitte forran" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 SHOTGUN! Jeg hadde aldri tørt å dra til verdensrommet ass Lenke til kommentar
simerix Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du kan få deg en tur du også. Hvis du bare har 30 000000 kr da NASA og et annet russisk selskap arangerer av og til turer til space Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vinneren av tv2 serien må jo føle seg rimelig lurt nå. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Du kan få deg en tur du også. Hvis du bare har 30 000000 kr da NASA og et annet russisk selskap arangerer av og til turer til space Tror ikke Idar Vollebekk måtte punge ut med mer enn 1 million! Det sa de iallefall på TV! Endret 5. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror ikke Idar Vollebekk måtte punge ut med mer enn 1 million! Det sa de iallefall på TV! Var det ikke 20 millioner da? (i følge Dagbladet) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Er ganske sikker på at de sa 1 mill på NRK! Høres jo veldig rart ut da Endret 5. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Tror ikke Idar Vollebekk måtte punge ut med mer enn 1 million! Det sa de iallefall på TV! Var det ikke 20 millioner da? (i følge Dagbladet) Sa 1mill på TV2 i allefall... Endret 5. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 nice vil å til rommet!!! menneh.. noen som vil sponse mg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå