TimeBomb Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Søsteren min får plutselig ikke netttilgang i det hele tatt på bærbaren sin =/ hun har sikkert vært å fiks faksen litt på nettverks innstillinge, men husker ikke hva hun gjorde.. problemet er at når hun prøver å feks dra på www.startsiden.no så står det syntaks feil, vi har ikke trådløst internett, men fast =) Har prøvd å reinnstallere internett instillingene også, men når jeg får opp en boks der du kan velge hva fornoe du skal koble deg på, så står det bare trådløst internett =/ noen som kan hjelpe? er litt stress :S Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Om dere har mulighet i OS dere bruker, kan dere jo prøve gjenoppretting til et tidligere tidspunkt. Ligger under tilbehør -->systemverktøy-->systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvilket operativsystem er det hun har? Er mulig hun har klart å de-aktivere nettverks-kortet sitt, høyreklikk på Mine Nettverkssteder, og velg Egenskaper, deretter høyreklikker du på Lokal Tilkobling, og trykker på Aktiver. (Dersom du ikke har valget "Aktiver" så er det ikke de-aktivert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå