pufffn Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hei Har lest litt på forumet her om forskjellige notebook pcer. Har kommet fram til at det må bli en av disse: Netshop 1557GLS MPX Notebook KN1 Zepto Znote 4200 Zepto Znote 4315 Asus W3N Specs er: CPU: 1.8 eller 2.0 Minne: 1024mb HD: 80 GB Skjermkort: r9700 eller 6600 go Størrelse: så liten og lett som mulig Bluetooth: Hvis det er mulig så gjerne Tvkort: Bonus viss det følger med(følger vell ikke md på noen av disse) DVD brenner Minnekortleser er ingen ulempe Uten windows Noen som har noen erfaringer med zepto pcene? Synes de har finest design, men er jo da litt dyrere. har en limit på ca.13000 Hadde planer om en ultraportable, men fant ut at det kanskje blir litt spilling i framtiden mht. at jeg skal på en fregatt i 1 årstid. En ting til, noen som har noen erfaringer med Sony Vaioene? Og om de kommer til å bli solgt med NO tastaur i nærmeste framtid? takk for alle svar Endret 3. september 2005 av Cowbliss Lenke til kommentar
eplee Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hei! Jeg har sett på noe det samme! har funnet noe på SHG.no Jeg har sett på den med varenummer: 550757 Syns denne gir mye for pengene , men kanksje noen andre du syns passer bedre til deg der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå