Gå til innhold

Trenger hjelp til å legge på meg.

Anbefalte innlegg

Har også det samme problemet som trådstarter, selv om jeg er undervektig i følge en sånn test er det ikke noen i veien med å gå i duell med folk som er dobbelt stor som meg å sterkere, det er jeg som står de andre detter :p. Men jeg vil også legge på meg, trener opptil 8timer i uken og vet rett og slett ikke hva som ska gjøre for å legge meg. Er vell 1,90m og veier 63kg, vil helst veie opp i 80kg

Når du er 1.88/1.90 er det kanskje ikke så rart at du tar mange i brytekamp. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har også det samme problemet som trådstarter, selv om jeg er undervektig i følge en sånn test er det ikke noen i veien med å gå i duell med folk som er dobbelt stor som meg å sterkere, det er jeg som står de andre detter :p. Men jeg vil også legge på meg, trener opptil 8timer i uken og vet rett og slett ikke hva som ska gjøre for å legge meg. Er vell 1,90m og veier 63kg, vil helst veie opp i 80kg

Når du er 1.88/1.90 er det kanskje ikke så rart at du tar mange i brytekamp. :p

på fotballbanen mente jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I fotball så har det jo ikke noenting å si hvor stor du er der går det kun på teknikk.

Det er davell litt tull? Aldri hørt om dueller i fotball? Da kan det være greit å ha litt å gå i med :p

Selv er jeg 1.81 og veier rundt 60 kg. Jobber og med å legge på meg, men det er absolutt IKKE enkelt. Uansett hvor mye jeg spiser, så blir jeg ikke "større".. Forblir den tynne flisa som jeg alltid har vært=/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...