endrebjo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har også det samme problemet som trådstarter, selv om jeg er undervektig i følge en sånn test er det ikke noen i veien med å gå i duell med folk som er dobbelt stor som meg å sterkere, det er jeg som står de andre detter . Men jeg vil også legge på meg, trener opptil 8timer i uken og vet rett og slett ikke hva som ska gjøre for å legge meg. Er vell 1,90m og veier 63kg, vil helst veie opp i 80kg Når du er 1.88/1.90 er det kanskje ikke så rart at du tar mange i brytekamp. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har også det samme problemet som trådstarter, selv om jeg er undervektig i følge en sånn test er det ikke noen i veien med å gå i duell med folk som er dobbelt stor som meg å sterkere, det er jeg som står de andre detter . Men jeg vil også legge på meg, trener opptil 8timer i uken og vet rett og slett ikke hva som ska gjøre for å legge meg. Er vell 1,90m og veier 63kg, vil helst veie opp i 80kg Når du er 1.88/1.90 er det kanskje ikke så rart at du tar mange i brytekamp. på fotballbanen mente jeg... Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 I fotball så har det jo ikke noenting å si hvor stor du er der går det kun på teknikk. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I fotball så har det jo ikke noenting å si hvor stor du er der går det kun på teknikk. Det er davell litt tull? Aldri hørt om dueller i fotball? Da kan det være greit å ha litt å gå i med Selv er jeg 1.81 og veier rundt 60 kg. Jobber og med å legge på meg, men det er absolutt IKKE enkelt. Uansett hvor mye jeg spiser, så blir jeg ikke "større".. Forblir den tynne flisa som jeg alltid har vært=/ Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har vært i syden en uke, og for første gang i livet tippet nåla over 70 kg!! Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvordan klarte du det da? Da jeg var i Praha i en uke gikk jeg ned de fire kiloene jeg hadde klart å skaffe meg iløpet av sommeren. Var nedtur å måle vekten da jeg kkom hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå