Svein_Jarle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det var et helt sykt deilig mål av gamsten! Synes jeg virkelig... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 fikk ikke sett kampen jeg helt utrolig at jeg ikke har kabel her,bor 20 min unna Oslo...møkka folk som eier stedet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Joda, grei nok kamp, men hvorfor må de alltid gjøre det så spennende!? Huff.. Sendinga sugde også, var mange ganger vi aldri fikk se reprise av store situasjoner, minst en gang det blei feildømt offside, hvor Carew hadde vært gjennom helt alene.. Synes kvaliteten på dommere ute i Europa er _altfor_ dårlig! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, dommeren var forfærdelig...! To stykker i offside?? Nei! Vi vant nå helt og fullt fortjent da! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dommeren sugde! Enda godt de ikke fikk til noe da de var to i offside.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå